همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

توصیه ای به بانوان

باورهای غلط در جامعه امروزی ما بسیار زیاد است. متأسفانه در این راه زنان نیز سهمی بسزا دارند.

شاید برخی از همین باورهای غلط است که باعث می شود برخی زندگیها پا نگیرد و برخی دیگر به طلاق بیانجامد.

آنچه که ناخودآگاه به ذهنم خطور کرد تا بنویسم، شاید بخاطر تجربه ی تلخی بود که از طلاق به دستم رسید.

اولین موضوع اشتباه عجیب زنان در امتحان کردن مردانی است که عاشق آنها هستند. زنان فکر می کنند که اگر مردی به آنان ابراز علاقه کرد، بخاطر ضعفش است و هنوز بر من پوشیده است که چرا 99% زنان به مردانی که به آنان ابراز علاقه می کنند، پاسخ منفی میدهند. اگر چنانچه قصد آن دارید که مردی را امتحان کنید، هیچگاه او را در برابر عشق قرار ندهید. عاشق عمل و عکس العملهایی از خود بروز میدهد که هیچگاه در طول زندگی خود، آنها را انجام نداده است.

دومین موضوع پس از ازدواج است؛ فکر می کنم تقریباً همه زنان بعد از ازدواج فکر می کنند که اگر به همسر خود کمتر در مسایل زناشویی اعتنا کنند، همسر وی وفادارتر خواهد ماند!! این مسئله دقیقاً معکوس است. مردان ابتدا فکر میکنند که همسرانشان از آنان ناراحت هستند، پس سعی در دلجویی دارند؛ اندکی بعد به این نتیجه می رسند که دیگر برای همسرانشان اهمیتی ندارند. به همین دلیل پی و پایه ریزی خیانت یک مرد به زنش از همین جا شروع می شود. برای جبران کمبودهای خود، به زنی دیگر وابسته می شوند و اینچنین بنیان خانواده از هم می پاشد.

شاید من در این مسایل اشتباه کرده باشم. اما دقیقاً این موارد برای شخص خود من اتفاق افتاده و متأسفانه دیگر دیر شده بود.

پ.ن1: در مورد دوم شخصاً علاقه ای به خیانت نداشته و ندارم. هیچگاه هم به همسر سابقم خیانت نکردم. اما این تفکر غلط او باعث شد که از نظر عاطفی چنان از هم دور شویم که او فکر کرد که دیگر علاقه ای به وی ندارم. شاید همین مسئله برای شما هم پیش بیاید. اما به یاد داشته باشیم که همیشه مردان صبور نیستند و یا اینکه همه مردان همچون من فقط فاصله نمی گیرند. مردانی هم که تعلقات مذهبی دارند، به صیغه و ازدواج دوم روی می آورند.

پ.ن2: خوشحال می شوم که دوستان در هر زمانی که گذرشان به این وبلاگ افتاد، در این بحث شرکت کنند. حتی اگر یکسال هم از تاریخ این پست گذشته باشد، شما نظرتان را در این باره بدهید. خدا اگر عمری داد، در مباحث با شما شرکت خواهم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

حق با شماست. ما زن ها باید همیشه مثل پروانه دور شما بگردیم تا احساس طرد شدن نکنید! اما باور کنید یه وقتایی واقعاْ حوصله ی این کار رو نداریم نه این که بخوایم بی اعتنایی کنیم. به ما هم فرصت بدین. چه اتفاق بزرگی می افته اگه برای چند شب این رابطه ی زناشویی برقرار نشه؟

خواهر بزرگوار!
غریزه جنسی مرد، غریزه ای خدادادی است که کنترل آن در دست مرد نیست! حس شهوت او را ویران می کند! باعث تخریب خانواده و جامعه می شود. نیازی به پروانه شدن نیست! فقط کمی توجه می تواند مرد را به راه درست هدایت کند.
رک عرض کنم: توجه شما به شوهرتان، باعث «خر شدن» او می شود. چیزی که همه زنان به آن علاقمندند! البته ببخشید که از این بیان استفاده کردم؛ اما واقعیتی است که می تواند بنیان خانواده شما را حفظ کند!
زنان قدرت کنترلی 7برابر مردان را دارا هستند. نباید نگاهتان به این موضوع زنانه باشد. از دید همسرتان به این موضوع نگاه کنید. اگر هر زمان او مایل بود، وشما هم پذیرای او باشید، چه اتفاقی می افتد؟!
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد