همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

گلریزان اینترنتی

در پست پایگاه فراموش شده، اشاره ای کردم به یک مراسم سنتی ایرانی که متأسفانه مدتهاست به دست فراموشی سپرده شده است و گهگاهی مقامات دولتی و یا ادارات و قسمتهای خاص، امکان برگزاری این مراسم را دارند و دربرنامه های خاص نیز اجرا می شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، به جای آنکه اینگونه فرهنگهای اصیل ایرانی گسترش یابد، برعکس به دست فراموشی سپرده شد.  گهگاهی هم مشاهده شد که عده ای در قبای دلسوز، به فکر و اندیشه ی کلاهبرداری های اینترنتی بپردازند و اندک کور سویی که باید برای ادامه اینگونه راهها می ماند را نیز از بین بردند.

در این میان ستادهای خاصی بوده اند که وظیفه ی اطلاع رسانی داشته اند و یا امور بدهکاری های غیرعمد را به عهده داشتند. کارهایشان قابل تقدیر بوده و هست، اما کافی نیست!!! هنوز مشاهده می شود که افرادی خیر در میان بازدیدکنندگان اینترنتی وجود دارند که باید آنان را به درستی پاس داشت و از کمک های و حمایتهایشان به نحو احسن استفاده کرد.

در این میان میتوانم پیشنهادی برای همه، چه اعضای ستاد بدهکاریهای غیر عمد یا ستاد دیه و چه مردم خوب و دلسوز ایرانی داشته باشم. چه خوب است که مسئولان مربوطه، با برگزاری گلریزان اینترنتی اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کنند. چه بسا که پرداخت آنلاین هم در این میان می تواند کمک و شتاب بیشتری در آزادی زندانیان بدهکار غیرعمد دهد. 

از عزیزانی هم این مطلب را مطالعه می کنند، خواهشمندم نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا همه آنها را در کنار هم قرار دهیم.