همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

تبعیض میان کارگر و کارمند!!!

هنوز نفهمیدم که چه تفاوتی است میان کارگری که در ماه مبارک رمضان از صبح مشغول کارگری است و تا دم افطار هم جان می کند و آخر شب هم با کلی منت و بالا و پایین کردن، 15هزارتومان حقوق می گیرد -در ماه اگر همه سی روز را کار کند می شود 450هزار تومان- با کارمند بانک و یا ادارات دیگر که در همین ماه ساعت 9صبح می آید و زیر باد کولر می نشیند و ساعت 12و نیم هم تعطیل می کند و آخر ماه هم حداقل 800هزار تومان حقوق می گیرد؟!!! دلیل این تبعیض که دولت برای این دو قشر قائل است، چیست؟!

ساعات کاری را در این ماه مبارک کم کردند تا اقتصادمان را فلج کنیم!!! (نه اینکه الان خیلی این اقتصاد سالم است!!!) بانکها از 9صبح که باز هستند، 12و نیم هم می بندند تا به طور کل، روز اداری ما به جای 8ساعت، 3 ساعت و نیم باشد! جالب هم اینجاست که آخر کار می گوییم دلیل بر هم خوردن بازار و رکود اقتصادی چیست؟!!!!

البته به بانکها هم ادارات دولتی را هم اضافه کنید که با تمام قوا، همین سه ساعت و نیم را کار می کنند و همه با هم در تلاش هستند با روزانه 3ساعت و نیم کار، اقتصاد این کشور را به پای ژاپن و آمریکا برسانند و چین را در اقتصاد جهانی عقب بیاندازند!!!!!

دلم برای ماه مبارک رمضان می سوزد!!! بدنامش می کنیم و انتظار برکت هم از این ماه داریم!!!

دنبال این هستیم که کار خلق الله را بنام آنکه واجب خداوند تبارک وتعالی را انجام می دهیم، عقب بیاندازیم و آن وقت انتظار معجزه هم از خدا برای مشکلاتمان داریم!! تازه شاکی هم می شویم که چرا فلان درخواستمان را عقب هم انداخته!!!