همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

کی نوبت ما می شود؟

هرساله آمریکا، شرکتها و اشخاص حقیقی و حقوقی ما را تحت تحریم قرار می دهد. هر چند که این تحریمها یک بازی سیاسی است و غالباً هم یک تحریم کاغذی است تا اجرایی!!
اکنون نوبت ماست! این ما هستیم که باید تحریمی را علیه آمریکا آغاز کنیم که بداند نباید با احساسات و اعصاب ایرانی بازی کند. مشکلات اقتصادی ما درون کشوری است و قابل حل! چه با اقتصاد آمریکا همراه باشد و چه بدون آن! بنابراین وقت آن است که دولت محترم جمهوری اسلامی، لایحه ای را تنظیم و آن را تقدیم مجلس کند که شرکتهای آمریکایی در حوزه نفت و  شرکتهایی که با اینگونه شرکتهای آمریکایی قرارداد نفتی امضا کرده اند را تحت تحریم قرار دهیم. بدین گونه می شود گفت که حداقل اگر هم این لایحه فقط بر روی کاغذ باشد، آمریکا متوجه می شود که هر کنشی از سوی آنها، واکنشی را از سوی ما در پی خواهد داشت.
هنوز هم ماجرای سه جاسوس آمریکایی را از یاد نبرده ایم که با نیت خیرخواهانه و بشردوستانه آنها را با وثیقه دولت عمان آزاد کردیم و در عوض شهرزاد میرقلی خانی شهروند ایرانی محبوس در زندانهای آمریکایی، همچنان بدون دلیل و بخاطر یک پرونده مختومه در بازداشت به سر می برد. این عدم واکنش و این دیپلماسی ضعیف، نشان از آن دارد که ما در برابر آمریکا کوتاه آمده ایم که برای هیچ ایرانی انقلابی که رژیم دیکتاتوری و دست نشانده پهلوی را سرنگون کرد و 8سال با جان و دل از این مملکت و مرزهایش دفاع نمود، تا آزادگی را در دست داشته باشد، قابل تحمل نیست.
اکنون در مسایل اقتصادی هم در برابر آمریکا کوتاه آمده ایم تا آمریکا و دولتمردانش را «پررو» تر از هر زمانی کنیم و آنان را گستاخ تر!
دولت محترم پاسخ دهد که چه زمانی پاسخ این همه گستاخی را خواهد داد؟
وقتی که آژانس انرژی اتمی، بدون دلیل تمام برنامه های صلح آمیز هسته ای ما را زیر سؤال می برد، وقتی چهره ها و شرکتها و بانکهای ما تحت تحریم کاغذی آمریکا قرار می گیرد و شهروند ایرانی بی دلیل در زندانهای آمریکایی به سر می برد و تهمت ترور سفیر بی ارزش عربستانی بر پیشانی سپاه پاسداران زده می شود و غرور ما لکه دار می شود، چقدر دیگر باید تحمل کنیم تا دولت و دولتمردان ما پاسخگوی این گستاخی ها باشند؟ مگر نه این بود که 24میلیون ایرانی، دکتر احمدی نژاد را انتخاب کردند، به دلیل آنکه همراه فقرا و ضعفا و سینه سپرکرده در برابر متجاوزان و گستاخان بوده است؟
بنابراین انتظار می رود که دولت فخیمه جمهوری اسلامی، به پشتیبانی این ملت آزاده و سرافراز، در برابر یاوه گویی های آمریکا قدعلم کند و همانگونه که آمریکا، غرور ایرانی را نشانی رفته، ما هم غرور دولتمردان و شهروندان آمریکایی را نشانه برویم.

نظرات 2 + ارسال نظر
fatemehsheikholeslami چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ب.ظ

سلام تا زمانی‌ که پول وجود داشته باشد مشتریان محلی رفتار صحیح پیش گرفته و به آنچه به آنها گفته شده عمل میکنند و کشورهای دیگر چشم و گوششان را بسته و مسائل را نادیده میگیرند نه برف و باران و نه ظلمات شب نمی‌تواند نیروهای سپاه قدس را از انجام وظائف محلوله شان باز دارد.

anahitafarshid دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام، ما اجازه نمی دهیم "دلواپسان" آینده ما را تباه کنند.

خوش به سعادتتان!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد