همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

بازی تبلیغاتی برخی نمایندگان!!!

چیزی تا انتخابات دور بعدی مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است! شاید کمتر از 5ماه!!

در این میان برخی از نمایندگان به جای آنکه از 4سال پیش که بعنوان منتخب ملت برای مجلس انتخاب شدند، به فکر خدمات صحیح و انجام وظیفه درست و نیز جهت گیری صحیح در راستای خواسته های مردم داشته باشند، به فکر چه بودند،‌ الله اعلم!!!

اکنون همان برخی ها، با دست و پا زدن از هر راهی وارد می شوند تا خودی نشان دهند و دوباره در انتخابات پیروز گردند.

برخی از این راههایی که این برخی از نمایندگان انتخاب نموده اند:

1- برخی با سؤال پیچ کردن و دنباله کردن استضیاح یک وزیر، خودی نشان می دهند. به اصطلاح خودشان به فکر مردمند و هر جا ایرادی از وزیری می بینند، سریع آن را در مجلس بیان می کنند!! اما چون غالب این سؤالات یک مشت سؤالات بی جهت است، به قول خودشان، سریع قانع می شوند!!!

2- برخی که در هر برنامه ای شرکت می کنند و از هر تریبونی خود را نشان می دهند. جدیداً هم که مد شده به طرف می روند به وزارتخانه تازه تأسیس ورزش و جوانان بپیچند؛ بعد تهدید به اسیضاح می کنند! نمونه اش هم همین مجری باسابقه اخبار ورزشی سیما که در برنامه نود معلوم بود بیشتر سنگ چه چیزی را به سینه اش می زند!!!

3- آخرین مدل هم استعفای جناب آقای مطهری است!!! این آقا، بعد از استعفا همچنان در مجلس است! معلوم نیست که اگر استعفا داده است، در مجلس چه می کند؟ یعنی اینکه نشان می دهد این استعفا چیزی جز یک شو(show) نیست! چرا که اول با بازی سؤال از رئیس جمهور شروع کردند! می دانستند که امضاکنندگان به حد نصاب نخواهد رسید! رسیدن و نرسیدن این حدنصاب هم خودش یک بازی خاص بود! بعد استعفای ایشان و خوب! دیگر نباید در مجلس حاضر می شدند! اما ایشان در مجلس حاضرند.

فکر کنم از فردایی نزدیک باید منتظر استعفای چند نماینده جهت جلب توجه باشیم که در تبلیغات انتخاباتی پیش افتند!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد