همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

خجالت می کشم که بگویم پرسپولیسی هستم!!!!

امروز یک بازی از سری مسابقات جام باشگاههای آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شد. ای کاش این دیدار هرگز برگزار نمی شد!!!!


بازی را 3-2 بردیم! اما حذف شدیم! لیکن اینها درد من نیست! بازی فوتبال همین است، یک روز می بری و به عرش می روی، یک روز می بازی و بر فرش می افتی!


درد من این است که صدای آزادی خواهی برادرانم را در ورزشگاه آزادی خفه کردند! صدای جوانان پرشوری که با پرچم سرخ و سفید شیعیان مظلوم بحرین آمده بودند! امروز به روایت پایگاه های خبری ارزشی، باتوم خوردند!!!1


امروز صدای شیعه توسط خودی خفه شد!!!

امروز فریاد «هل من ناصر» توسط خودی سرکوب شد!!!

تا به امروز برای برادران شیعه مان در بحرین چه کردیم؟! غیر محکوم کردن و محکوم کردن و محکوم کردن؟!!! این همه تا به امروز گفتم مرگ بر آمریکا، چه شد؟ آمریکا مُرد؟!! نابود شد؟!!! وقتی اقدامی عملی نمی کنیم، این گفتنها مثل کوبیدن آب در هاون است! آزادگان را کتک می زنیم به جرم اینکه از بحرین دفاع کردند!!!


مگر در این فوتبال کم محرومیت و بی عدالتی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدیم که امروز برای همان ناعدالتی، پایمان را بر روی حق می گذاریم؟! به جهنم که محروممان می کنند لااقل یک بار سرمان را بالا بگیریم و بگوییم که اگر این یک بار محروم شدیم، بخاطر حق طلبی مان بود.


اصلاً مگر نه این است که حضور ما در ورزش، بالاخص فوتبال، برای معرفی فرهنگمان است! مگر از این فوتبال چقدر عاید اقتصاد کلانمان شده، که بر روی آن سرمایه گذاری می کنیم؟ فقط عده ای بین المال حرام کن، به اسم بازیکن را سیر کرده ایم؟ گل بگیرید در این ورزش بی ارزش را! وقتی نمی توانیم فرهنگمان را صادر کنیم، به چه دردی می خورد؟!


ما انقلاب نکردیم که اصولمان را زیر پای عده ای مقام دار ببینیم! ما انقلاب کردیم که فرهنگمان را صادر کنیم! ما انقلاب کردیم که بتوانیم ارزشهایمان را به دنیا معرفی کنیم. ما انقلاب کردیم که بتوانیم «انقلابمان را به دنیا صادر کنیم»2


آیا امروز نشسته ایم و می خواهیم فرهنگ و اعتقاد اصیل اهل بیت را با باتوم کشیدن بر سر مردم مدافع حق و آزادگی به دنیا صادر کنیم؟


امروز خجالت می کشم که بگویم که یک پرسپولیسی هستم!!! امروز خجالت می کشم که بگویم که باشگاهی فرهنگی ورزشی که سرپرست و سرمربی آن داعیه ارزشی بودن را دارند، حاضر نشدند که از این حرکت خودجوش ملتی سرافراز دفاع کنند. چه باید گفت وقتی که علی دایی اسطوره فوتبال این مملکت بعنوان سرمربی پرسپولیس، با کنایه از هواداران می خواهد که فقط تیمشان را تشویق کنند.


کجاست حبیب خان کاشانی که خود یک مسئول ارزشی در شورای شهر تهران است؟ چرا قبل و بعد از بازی از این حرکت خودجوش مردمی حمایت نکرد؟! چرا کلامی نگفت؟ آیا حبیب خان کاشانی فکر می کند که با سکوت، جرمش را سبکتر کرده است؟!


وای به حال باشگاهی که داعیه فرهنگی ورزشی دارد و لیدرهای آن، به جوانان ارزشی حمله می کنند و عمل فرهنگی را با یک حرکت غیراخلاقی و ضد فرهنگی زیر سؤال می برند!3


مثل اینکه یادمان رفت که تا همین 30سال پیش بود که بحرین جز خاک مقدس مان ایران بود که بخاطر بی لیاقتی خاندان پهلوی، از دست ما خارج شد و ظاهراً استقلال یافت!!! مثل اینکه امروز هم بخاطر بی لیاقتی برخی از مسئولین، بخصوص فدراسیون نشینها، باید منتظر بود تا ببینیم که که چه خونهایی از مردم مظلوم و بی دفاع بحرین ریخته خواهد شد.


متأسفم برای همه! برای خودم که طرفدار چنین ورزشی هستم! و برای دیگران که ....



پاورقی:

1- لینکها:

http://www.598.ir/fa/pages/?cid=11961

http://www.598.ir/fa/pages/?cid=11962

http://www.598.ir/fa/pages/?cid=11957

http://www.yjc.ir/PORTAL/RSSDesc.aspx?newsid=2023105

2- سخنی به یاد ماندنی از امام خمینی

3- حمله لیدرهای باشگاه پرسپولیس به حامیان بحرین

http://www.598.ir/fa/pages/?cid=11957



نظرات 1 + ارسال نظر
ح.ق پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.gvbg.blogsky.com

والا چی بگم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد