همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

قوانین راهنمایی و رانندگی را چه کسی تعیین می کند؟

چشمتان روز بد نبیند! چند مدت پیش پراید 132 نازنینم را کنار بلوار شهید بهشتی رشت پارک کرده بودم. راننده پژو 206 بی احتیاط، از مسیر منحرف شد و چنان به خودروی من کوبید که چرخ عقب 30 سانت از زمین کنده شد و به خودروی جلویی اصابت کرد و دو خسارت بر روی دست راننده ی 206 گذاشت. مأمور راهنمایی و رانندگی سریعا در عرض 7 دقیقه خود را به محل حادثه رساند. خداییش فکر نمی کردم با این سرعت به محل حادثه برسند. طبق روال عادی هر تصادف، مأمور رسیدگی، خواستار گواهینامه، کارت ماشین و بیمه نامه شد. من و راننده خودروی پژو 405 که هر دو زیان دیده بودیم، مدارک را ارایه کردیم. اما راننده بی احتیاط، اعلام کرد که گواهینامه اش به سرقت رفته و فقط فتوکپی آن را دارد. بنابراین طبق قانون!!!! هر سه خودرو به پارکینگ راهنمایی شدند. هر چه می گوییم، جناب سرگرد، ما که زیان دیده هستیم، مدارک هم که کامل است، چرا خودروی ما باید به پارکینگ انتقال یابد، می گوید: «قانون است!!!!» این وسط مانده بودیم که کدام قانون گذار چنین قانون عجیبی را تصویب نموده است که خودروی زیاندیده، با آنکه مالکش دارای مدارک کامل است، بخاطر راننده خاطی که مدارکش ناقص است، باید به پارکینگ برود؟! آیا شما اطلاعی دارید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ح.ق پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

الهی بمیرم برا اون ماشین نازنینی که اونجوری داغون شد و تازه از پلاستیکشم در نیاورده بودی و صفر بود و جقدر من شما رو پشت اون ماشین تصور کرده بودم که چقدر اون ماشین به شما میامد و چقدر وقتی بهم گفتی قیافم دیدنی بود الهی بمیرم واسه صورتت که اونجوری ضربه خورد و نمیدونی چند بار خودمو جای تو گذاشتم که اگه خواب بودم و اونجوری شده بود سکته سوم هم زده بودم و حالا دیگه جهلمم هم گرفته بودند ...
.
.
.
اگه کامنتم تایید شد برا اونهایی که نمی دونند میگم اینی که واسش کامنت گذاشتم داداشمه .

اجلا دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ http://ajela.blogsky.com

خوب
من هم این سوال را دارم البته از این نوع سوال ها زیاد دارم چون شما به یک مورد بر خوردید ولی لازم نیست که ما همه چیز را تجربه کنیم مثلا شما با مجوز ساخت ۳ طبقه چرا می توانید ۵ طبقه بسازید البته با پول خلاف شهرداری یا چرا نمیشه از خیلی ها سوال کرد که این سرمایه را از کجا آوردن یا..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد