همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

سخنی با حمید فرخ نژاد

آقای فرخ نژاد!

شما مرا نمی شناسید! اما من همچون میلیونها ایرانی دیگر شما را خوب می شناسم! شما با سریال مشهور حلقه سبز آقای ابراهیم حاتمی کیا به شهرتی دو برابر رسیدید! و از آن زمان من به بازی های زیبایتان در فیلم های مختلف علاقه پیدا کردم. حتی زمانی که عمده مردم، فیلم «پوست موز» را به سخره گرفتند، من آن فیلم را به خاطر شما نگاه کردم و از آن بی دلیل و فقط به خاطر شما تمجید کردم!

اما نیمی از شهرتتان را به انتخابات 88 بدهکارید!!! جایی که به رئیس جمهور محبوب قشر ضعیف، توهین کردید و انتخاب وی را اشتباه می دانستید! شما به شعور ملت توهین کردید! اما تا چند هفته ی پیش واقعاً نمی دانستم که دکتر محبوب 24 میلیونی، شما را چگونه تحقیر کرده است! تا اینکه فیلم «دمکراسی در روز روشن» اکران شد! حتی تیزر تبلیغاتی هم از شما و به سخره گرفتن رئیس جمهور انتخاب شد، تا نشان داده شود که چگونه به یک مخالف بها می دهند و او را تحقیر می کنند که گفته هایش فاقد ارزش است! چرا که دلیل محکمی برای تحقیر شدنش ندارد!

اما به راستی، رئیس جمهوری که به فقرا می اندیشید و با آنان گفتگو می کرد و برای آنان کار می کرد، چگونه شما را تا قبل از اکران این فیلم تحقیر کرده بود؟!‌ من هم، همانند میلیونها نفری که به ایشان رأی دادیم،‌منتظرم که پاسخ قانع کننده شما را بشنوم! امیدوارم که آن روز فقط جوگیر وقایع اطراف نشده و این سخن را نگفته باشید!

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 ق.ظ

بابا این جمله «این کوچولو ما را تحقیر کرد»!!! را کامبوزیا پرتوی گفت نه فرخ نژاد......

اصلاح شد

شایان چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ق.ظ

دوست عزیز مطمئنم شما نه فیلم دمکراسی را دیدهای و نه مراسم دوم خرداد را این جمله ایی را که به فرخ نژاد نسبت میدی را پرتوی گفته و مطمئن باش اگه تمسخری در کار بوده وزیر ارشاد دولت و حامی بزرگ دولت ضرغامی اجازه نمایش به ان نمی داد!

بنده مدعی دیدن فیلم دمکراسی در روز روشن نیستم! نگاهی به جمله ام بیاندازید و بعد. اما فیلم دوم خرداد را اتفاقا دیده ام.
ضمناً اصلاح شد

سهراب توانگر پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

اقا چطور میشه یه نفر اول دو برابر معرف بشه بعدش دوباره پنجاه درصد (نیمی از ان دو برابر)معرف بشه ؟؟؟
اقای بلبل پور من دوباره فیلم انتخابات رو دیدم این حمید اقا این چیزایی که شما می گفتین رو نگفته بود به خدا .شما توی نوشته اولتون یه اشتباه کرده بودین وصحبتهای یه نفر دیگه رو به حساب ایشون گذاشتین و گلایه کردین که حق هم داشتین ولی بعد که متوجهه شدین این حرفها رو فرخ نژاد نگفته باز هم همان ادبیات رو در باره ایشون به کار نبرید.خوبه که ادم شهامت اینو داشته باشه بگه اشتباه کردم نه اینکه لج کنه!

آقا اون مسئله رو اصلاح کردم!
در مورد اشتباه هم در مورد کامبوزیا پرتوی بود که در همان کامنت قبلی اعلام کرده بودم. اما ایشان هم چنین اشتباهی رو نباید می کرد. الان پرتوی دیگه پیداش نیست! ساکت شده، اما فرخ نژاد هم حقش بود که عذرخواهی می کرد.

گلشیفته پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:25 ق.ظ

اقا انصاف داشته باش کی فرخ نژاد انتخاب احمدی نژاد رو اشتباه فرض کرد؟؟اون گفت :اشتباه ۴ سال پیش رو تکرار نکنید و با صندوق های رای قهر نکنید.
این عین جمله اش بود توصیه میکنم یه بار دیگه فیلم رو ببینید این که دیگه واقعا مدارکش موجوده!

والله فیلم آنلاینش مشخص کننده است! جایی نگفته که با صندوق رأی قهر نکنیم!

سید صالح موسوی از ابادان پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ق.ظ

دوست عزیز می خواستم به اطلاعتون برسونم دیالوگهای یک فیلم-مثلا دموکراسی...-رو بازیگران اون فیلم نمی نویسن و اونها طبق خواسته کارگردان اون دیالوگها رو ادا می کنن!تازه همین دیالوگها در قالب فیلمنامه بارها و بارها از فیلتر های نظارتی عبور می کنن!
خدای نکرده می خوای بگی عقل شما از برادران نظارت و ارزشیابی ارشاد یا ناظران پخش در صدا و سیما بیشتره؟؟؟!یا اینه تصمیم گرفتی حال فرخ نژاد رو بگیری یا می خوای معرف شی؟؟؟!کدومش؟؟

دوست گرامی شما متن رو یک بار دیگه مطالعه بفرمایید!!!
من با تیزر مشکل ندارم! جایی در متن هم این موضوع رو نگفتم! عرض کردم که بازیگر رو به سخره گرفتن! اونهم بازیگری که در یک جشن سبز، به شعور مردم توهین کرده بود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد