همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

سلام آسیا

در کمال احترام به تمام استقلالی های عزیز، من یک پرسپولیسیم! به این تیم هم در همه شرایط افتخار می کنم.

امروز هم قهرمانی جام حذفی را گرفتیم تا بسیار خوشحال و شاد باشیم، آنهم در سالروز آزادسازی شهر خون و قیام، خرمشهر، شادیمان دو چندان شد.

هر چند بازیکنان تیم پرسپولیس در نیمه دوم، کمی خودخواهانه بازی کردند! که اگر چنین نبود، مطمئناً بازی نتیجه ای غیر از این داشت!

اما باید از هم اکنون به فکر آینده بود و نباید در غرور و شادی این قهرمانی در خواب غفلت بمانیم. کمی هم خوب است به خاطراتمان با این تیم بازگردیم تا شرایط پرسپولیس را بیشتر محک بزنیم.

دو فصل پیش، پرسپولیس با مدیریت کاشانی به قهرمانی لیگ دست یافت، در حالیکه فیفا، پرسپولیس را 6 امتیاز جریمه کرده بود، این مهم پس چند سال اتفاق افتاد. پس از کاشانی، داریوش مصطفوی و حاج عباس انصاریفرد آمدند که پرسپولیس نتوانست با این بزرگان، ره به جایی ببرد! در حالیکه بازیکنان بزرگی را هم جذب کرده بود! تیم پرسپولیس در حالی با همان بازیکنانی که در نیم فصل اول نتیجه ی خوبی نگرفت که با کاشانی و دایی در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کرد و حام حذفی را هم به هواداران هدیه داد.

به راستی چرا پرسپولیس نتوانست در دو فصل و در غیاب کاشانی مقامی کسب کند؟ پرسپولیسی های قدیمی تر، دوران مدیرعاملی مهندس عابدینی را به خوبی به یاد دارند! کسی که وقتی رفت، پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد؛ سالها طول کشید تا حبیب کاشانی به پرسپولیس آمد و دوران طلایی آن زمان را دوباره تکرار کرد.

اما اکنون پرسپولیس با مشکلات جدی تری نسبت به سالهای گذشته روبروست. هنوز هیئت مدیره پرسپولیس مشخص نشده است! احتمال رفتن کاشانی هم بسیار بالاست! چرا که وی عضو شورای اسلامی شهر تهران است و باید به کار اصلی خود برسد، ضمن اینکه طیق قانون اجازه دو شغله بودن هم برای این مدت را هم ندارد! علی دایی سرمربی تیم هم اعلام کرده که با رفتن کاشانی از پرسپولیس، یک دقیقه هم در این تیم نمی ماند! حالا یک تیم آسیایی در دست ماست که تکلیف آن به هیچ عنوان روشن نیست! معلوم نیست چرا سازمان تربیت بدنی این همه درباره هیئت مدیره تأخیر دارد! این در حالیست که این تیم باید سریعاً خود را برای فصل بعد و لیگ قهرمانان آُسیا آماده کند. البته سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی از اعلام اعضای هیئت مدیره این باشگاه بعد از حام حذفی خبر داده بود! اما آیا این هیئت مدیره می تواند در این زمان اندک برای پرسپولیس، مثمر ثمر باشد؟ موضوعی که باید با شک و تردید به آن نگریسته شود! قدر مسلم باید در نظر داشت که این زمان برای آماده سازی تیم کافی نیست و از هم اکنون باید منتظر اخراج دوباره هیئت مدیره این باشگاه قدیمی در نیم فصل باشیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
ح.ق سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://gvbg.blogfa.com

سلام
قهرمانی تیم محبوبتون مبارک باشه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد