همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

توهین به جوانان

رییس سازمان ملی جوانان از صدور گواهینامه خواستگاری خبر داده است!!!!

در حالیکه که مدتهاست که دولت سعی در بالا بردن آمار ازدواج دارد و این ازدواج خود به خود باعث جلوگیری از فساد اخلاقی در جامعه می شود، سازمان ملی جوانان در اقدامی شگرف و عجیب، دست به صدور گواهینامه ازدواج زده است تا بدین ترتیب، آمار ازدواج در ایران را به تمام توان به پایین ترین حد خود برساند.

اینکه نیاز است که جوانان برخی از آموزش های قبل از ازدواج را دیده باشند و با زندگی مشترک و کنترل و هدایت یک زندگی مشترک بیشتر آشنا شوند، شکی نیست! اینکه باید پایه ای معضل زندگی های اساسی را حل کرد، هم شکی نیست! اما صدور گواهینامه ازدواج دیگر چه صیغه ای است که سازمان ملی جوانان آن را ارایه کرده، خود جای سؤال است!

این که یک دختر از پسر خواستگار خود خواهان گواهینامه خواستگاری باشد!!! خود نیز نوعی توهین است که متأسفانه از سوی سازمان ملی جوانان به کلیه جوانان بالاخص دختران می باشد!

هر چند در ظاهر ممکن است که این گواهینامه مناسب باشد، اما در پس صدور این گواهینامه باید ببینیم که سازمان ملی جوانان به طور ناخودآگاه به جوانان و خصوصاً دختران اعلام می کنند که درک شما تا به آن اندازه نرسیده است که بتوانید برای آینده خود تصمیم بگیرید!!! بنابراین ما باید ابتدا تأیید کنیم و سپس شما....

به هر ترتیب امیدواریم که به جای صدور گواهینامه ازدواج!!!! به برگزاری همان کلاس ها بخصوص در دانشگاه ها و مدارس، البته به صورت رایگان و اختیاری باشند تا جوانان بیشتر با محیط اجتماع آشنا شوند و توهینی هم در کار نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد