همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

معرفی

من محمدرضا بلبل پور هستم.

شغلم آزاد است و تحصیلات بالایی هم ندارم.

مدرک فوق دیپلم و متولد 17 شهریور 1358 شهر رشت و متأهل هستم.

بدو تولد بخاطر شغل پدر که درجه دار نیروی هوایی ارتش بود، به تهران عزیمت کردیم.

یک ساله بودم که بنا بر قانون ارتش که باید هر نظامی 3 سال گرمسیری را بگذراند، به پایگاه پنجم شکاری امیدیه خوزستان مهاجرت کردیم. هنوز چند ماه از مهاجرت ما به امیدیه نمی گذشت که عراق به خاک عزیزمان ایران حمله ور شد. پدر به خاطر عشق به وطن در همانجا ماند و تمام 8 سال را در خدمت خاک عزیزمان ایران بود.

با اتمام جنگ در سال 67، به همراه خانواده به اصفهان و منطقه هوایی شهید بابایی(پایگاه هشتم شکاری) هجرت کردیم و پدر تا پایان خدمت مقدسش در همانجا ماند. در این زمان من هم تحصیلاتم را به پایان بردم و به سن 23 سالگی رسیدم. سال 1381 در سن 23 سالگی در همان اصفهان ازدواج کردم و بعد از دو سال اقامت پس از بازنشستگی پدر، به همراه خانواده به شهر آبا و اجدادی برگشتم.

اکنون 5 سال است که در شهر رشت زندگی می کنم و شغلم هم آزاد است!

از سال 1385 وب نویسی حرفه ای من آغاز شد! وبلاگ های متعددی داشتم. اما همچون زندگیم، هیچ وقت آرام نگرفتم و تا اینکه بلاگ اسکای کمی مایه آرامش شد.

در این بلاگر، با آنتی سنی آغاز کردم. مناظرات زیادی با اهل سنت داشتم و سپس به یک تالار وهابی به همراه دوستان رفتم و ادامه مناظرات را در آنجا دادم.

اما وبلاگ آنتی سنی را همچنان فعال نگاه داشتم.

سال 1387 و همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) وب سایت پخش که از حروف اختصاری پایگاه خبری شیعه تخلص گرفته بود، را راه اندازی نمودم.

پس از 7 ماه که از انتخابات خردادماه 88 ریاست جمهوری گذشت، و برای آگاهی دادن و سخن گفتن با دوستان و سرورانم، وبلاگ دیگری را که بیشتر هجو و کنایه بود را راه اندازی کردم بنام منم و خودم. هر چند، هر چند هفته و یا شاید هر ماه یک مطلب در آن قرار دهم، اما به هر حال از وبلاگهای فعال حقیر است.

البته بیشتر زمان خود را در سایت پخش می گذرانم و آخرین اخبار و اطلاعات روز به همراه مطالب دینی از دانلود کتب گرفته تا زندگینامه و دانلود مداحی و فیلم و ... را در آن به روزرسانی می کنیم.

امید است که ما را در پخش هم همراهی نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد