همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

خوش استقبال و بد بدرقه!

کلاً ما ایرانیها، آدمهای خوش استقبال و بدبدرقه هستیم!

این موضوع را بارها ثابت کرده ایم! چه در زندگی روزمره، چه در مباحث هنری و فرهنگی، چه ورزشی و چه حتی در مباحث سیاسی!!

همیشه بخاطر اینکه عقده های درونی خود را خالی کنیم، افرادی را که دارای شهرت هستند، به تمسخر می گیریم؛ به جای آنکه نقدشان کنیم. بارها و بارها این موضوع برایمان تکرار شده و هنوز هم در حال تکراریم!

قبول دارم که دکتر احمدی نژاد در 4سال دوم تکیه اش بر ریاست جمهوری، عملکرد قابل قبولی نداشت! ضعفهای فراوان و پی در پی، مقبولیت دوره ی اولش را در هم شکست! و شخصاً نیز به بسیاری از عملکردهایش و چه بسا به برخی از عمل نکردنهایش انتقاد شدید دارم. اما انتقاد و گلایه، با توهین و تمسخر دو مقوله جدا از هم هستند.

حالا که دکتر احمدی نژاد در پایان دوره ریاست جمهوریش قرار دارد، متأسفانه موجی از توهین و تمسخر در برخی سایتهای خصوصاً خبری به راه افتاده که نشان از عقده های درونی نویسندگان این مطالب است! مطالبی که به جای طنز، توهین به همراه دارد!

اما به غیر از توهین و تمسخر، مطالبی هم هست که متأسفانه از سوی برخی از مسئولین قدیمی که به هر دلیلی برکنار شده اند، بیان می شود. مطالبی هم از آن سوی آبها علیه دکتر احمدی نژاد بیان می شود که با آب و تاب این سایتهای خبری آن را بازتاب می دهند!

امروز در تلاشم که ابتدا در این مطلب به دو مطلب پاسخ دهم:  

 

مهدی کلهر مشاور اطلاع رسانی و رسانه ای سابق آقای احمدی نژاد، در مصاحبه ای بیان کرده است: «نشان دادن عکس زهرا رهنورد در مناظره انتخاباتی دوره گذشته دکتر احمدی نژاد با مهندس موسوی، اشتباه بود»!!!

موضوعی که بسیاری از مردم را جوزده کرد و دنبال رو همینگونه مطالب رفتند و برخی هم به دلیل نداشتن مطالب مهم و کافی در آن زمان به انتقاد از دکتراحمدی نژاد پرداختند!

اما سؤالی که هنوز پس از 4سال ذهن مرا مشغول کرده و در آن روز مناظره هم مهندس موسوی به آن پاسخ نداد و با بازی غیرت که چرا عکس زن مردم را در تلویزیون نشان می دهی!!!!!، آن را به گوشه ای انداخت، در حالیکه بنرهای چند متری رنگی از او و زنش به طور دائم در خیابانها نصب بود، این سؤال بود که چگونه خانم رهنورد بدون گرفتن مدرک فوق لیسانس، درمقطع دکتری در دانشگاهی که اتفاقاً مهندس موسوی جزیی از هیئت امناء آن بود، تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده است؟!

پ.ن: شما را بخدا به یک عکس 4*3 سیاه و سفید گیر ندهید! بنر رنگی از زهرا رهنورد دست در دست میرحسین موسوی در خیابانهای شهر بیداد می کرد! کسی می خواهد جواب بدهد، از مدرک تحصیلی خانم رهنورد سخن بگوید!

اما دومین مطلبی که نظرم را به خود جلب کرد، مطلبی بود که تابناک به نقل از دیپلماسی ایران نوشت؛ در این مطلب اشاره شده بود که رابین رایت 10جمله شگفت انگیز از دکتر احمدی نژاد بیان کرده است که بیان آنها برای وی جای تعجب داشت!

به تک تک جملات اشاره می کنیم و پاسخ می دهیم:

«ایالات متحده حملات تروریستی 11 سپتامبر را انجام داد»

جمله ای عجیب نیست! واقعیتی است انکارناپذیر که خود رسانه های آمریکایی نیز به آن پرداختند! چرا که دولت بوش به دنبال مجوزی برای حمله به خاورمیانه بود و از این طریق توانست به نقشه ها و برنامه های خود جامه عمل بپوشاند!

به طور ساده تر، در حالیکه همه دنیا، آمریکا را ابرقدرت نظامی میدانند، همین یک سؤال کافیست که: در این کشور که حتی مگس هم نمی تواند بدون اطلاع مسئولین نظامی پر بزند، چگونه هواپیمای غول پیکر مسافربری در آسمان آمریکا چرخ می زند و به ساختمان های دوقلوی تجارت جهانی می خورند و اما مسئولین نظامی این کشور بی اطلاع هستند؟!

«اسامه بن لادن در واشنگتن بود»

دلیل بیان این جمله واضح و مشخص است! برای اینکه سران غربی به دنبال بهانه ای برای حمله به ایران باشند، بارها بیان کرده بودند که اسامه بن لادن در ایران است!! بیان جمله ی «اسامه بن لادن در واشنگتن بود» نشاندهنده ی آن بود که ایران رابطه ای خصوصاً اقتصادی با اسامه بن لادن نداشت و اگر قرار باشد که کس یا کشوری مورد اتهام قرار گیرد، بوش و کشور متبوعش است که با اسامه بن لادن ارتباطات اقتصادی داشتند!

«هولوکاست اتفاق نیفتاده است»

اصلاً هولوکاست چیست؟ چطور برای مباحث مذهبی و سرک کشیدن در کشورهای مختلف، تحقیقات مناسب و عالیست! اما وقتی به هولوکاست رسید، تحقیق و تفحص در این باره جرم شد؟!!! راستی هولوکاست از نظر کشورهای غربی در کجا و توسط چه کسانی اتفاق افتاد؟ در اروپا و توسط حکومت نازی؟ ارتباطش با فلسطین و مردم بیگناه این کشور چیست که اکنون تاوان آن را پس می دهند؟

«اسرائیل از نقشه جهانی محو می شود»

اینجا که می رسیم، داد می زنیم که کشورهای زیادی اسرائیل را به رسمیت شناختند و ما نباید با دنیا خود را گلاویز کنیم!

اول آنکه از نظر اسلامی، باید حق مظلوم ستانده شود! دوم آنکه مگر تعداد کشورهایی که فلسطین را به رسمیت می شناسند، کم است؟! چرا این کشور با قلدری آمریکا و همپیمانانش و لابی صهیونیستی، جایگاهی در سازمان ملل ندارد؟! سوم کشوری که به ناحق در سرزمینی دیگر بنا شده است، باید هم محو شود! غیر از این حرف از رئیس جمهوری ایران اسلامی بعید بود!

«در ایران همجنس باز وجود ندارد»

انتظار داشتید چه بگوید؟! عده ای از مردم هستند که به دنبال کثافت کاری هستند؟! انتظار داشتید بگوید که برنامه های دولتهای غربی به ثمر نشسته و عده ای راه راست را گم کرده اند؟!!

«بمب گذاری انتحاری یک اسلحه است»

همین حرفهاست که آمریکا را میترساند! تا اینجا به باور رسیده ایم که القاعده و وهابیت در راهی گام برمی دارند که آمریکا و همپیمانانش می خواهند! تا اینجا به باور رسیده ایم که این گروه های افراطی، کلاً در جایی بمب گذاری می کنند که در آن منطقه هیچ سرباز آمریکایی نباشد! وگرنه چرا به جای حمله به اسرائیل که بر طبق فرموده خداوند، یهود اولین دشمن مسلمانان است، تمام بمبهایشان در کشورهای مسلمان منفجر می شود!

اما موضوع ایران دیگر فرق می کند! ایران القاعده نیست که در راه منافع آمریکا گام بردارد! ایرانی، کسانی نیستند که بمبهایشان را در مناطقی منفجر کنند که سرباز آمریکایی در آنجا نباشد! همینهاست که آمریکا را از برخورد نظامی با ایران منصرف کرده است!

«دشمنان ایران احمقند»

این هم که اقتباس از آیه قرآن است که دشمنان خدا را احمق معرفی کرده است! مثلاً واقعاً آمریکا عقل داشت که عراق را از دست حکومت سنی خارج کرد و به دست شیعیان سپرد تا امروز عراق از یک کشور دشمن، به یک کشور دوست استراتژیکی در منطقه تبدیل شود؟! از این موارد زیاد هستند!

«غرب ویروس اچ آی وی را برای سوء استفاده از آفریقا طراحی کرد»

منبع این حرف دکتر احمدی نژاد را نمی دانم کجاست؟ اما از بس که دول غربی، برای استعمار جهان سوم، نقشه های شوم کشیده اند، سیل آمدن در یک کشور آفریقایی هم برای مردم دنیا جای سؤال می ماند که آیا نقشه ی کشورهای صنعتی است یا نه؟ بطور کل، این جمله نشاندهنده ی عدم اعتماد مردم جهان سوم نسبت به کشورهای صنعتی است!

«ایران باید جمعیت خود را دو برابر کند تا با انحصار غرب مقابله کند»

این که از جملات واضح و روشن است! نیازی به بیان چندانی ندارد! جمعیت کشورمان تا 20سال دیگر به سن پیری خواهد رسید و هزاران مشکل به همراه خواهد داشت! نباید که همانند سوئیس و نروژ نیروی کار وارد کنیم؟! ورود مهاجر یعنی به هم ریختگی قوم، آداب، سنن و ... این جمله چیز عجیبی نیست!

«مسیح با امام زمان باز می گردد»

این هم از واضح ترین جملات است که ریشه ای مذهبی دارد. در عقیده ی شیعی - اسلامی، زمانیکه حضرت مهدی(عج) برای گسترش عدل و داد و ریشه کنی ظلم و ستم ظهور خواهد فرمود، حضرت مسیح(ع) در رکاب ایشان خواهد بود.

در پایان:

جملاتی بودند که از زبان رئیس جمهور یک کشور شایسته نیست بیان شود، اما متأسفانه از زبان دکتر احمدی نژاد بیان شد! اما این جملاتی که گفته شد، همگی دارای معنا و به موقع بود! شایسته نیست که حالا موقع رفتن دکتر احمدی نژاد است، حتی خوبیهایش را بدی نشان دهیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
بی نام چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

هیچکس از احمدی نژاد استقبال نکرده بود که حالا بدرقه اش کنه.در ضمن درمورد مدرک تحصیلی خانم رهنورد هم اینقدر دروغ نگو.عین دروغهای احمدی نژاد.احمدی نژاد رو خودحکومت آورد حال خود حکومت داره پرتش میکنه بیرون.درضمن تمام جوکهایی که درمورد احمدی نژاد ساخته شده از ذهن خلاق ملت است بیخودی اونو گردن مخالفان احمدی نژاد نیانداز.چون اکثریت ملت مخالف احمدی نژاد هستند.چرا کسی این جوکها را برای خاتمی وهاشمی نساخت.چون احمدی نژاد سرتاپاش جوکه مردک.بعدش وقتی راه نقد بسته بشه ملت از راه طنز حرفشو میزنه وقتی روزنامه نگاران به خاطر انتقاد از این مرتیکه به زندان میافتند پس ملت باید این آدم رو مسخره کنند این آدم لکه ننگ تاریخ وسیاه تاریخ ماست

پاسخ شما در پست زیر مبسوط داده شد:
http://rezabolbolpour.blogsky.com/1392/05/14/post-109/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد