همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

نامه ی سرگشاده به فرزاد حسنی

فرزاد عزیز

ترا تقدیر می کنم که توانستی صدای جماعتی خودبین را در آوری!

اکنون نوبت توست! توئی که ولی فقیه زمان را حضرت آقا خطاب می کنی! می بینی که گناهانت سنگین است! تو هم همچون امثال من بر خلاف جریان آب عده ای روشنفکرنما شنا می کنی و باید اینطور باشد که حملات شدید خصوصاً کورکورانه به تو صورت گیرد!

«اکسیر»ت را دیدم! فوق العاده بود! برنامه ای علمی که پشت هر حرف پزشک، یک حدیث بیان شد! این همان دردی بود که بسیاری از غربزدگان کج اندیش ما دچارش هستند! آنها سالها تلاش کردند که اسلام را دینی بدون هدف و ترشح شده از مغز یک عرب بیابانگرد بنامند و تو به یکباره با یک برنامه تمام تلاش هایشان را نابود می کنی و اثبات می کنی که این عرب، یک اسطوره به تمام معناست و آنچه از بی علمی اسلام به خورد خلق الله داده اند، دروغی بیش نیست!

این جماعت همانهایی هستند که «دیوث» را نام سردار ایرانی می دانند و «زرشک» را توهین!!!

اینها همانهایی هستند که سالهای فلان شخص مملکتی را دزد نامیدند و به یکباره لیستش را پرامید کردند!!!

اینها همان هایی هستند که زمانی فلان مسئول را لای منگنه گذاشتی، ترا تقدیس کردند؛ و نه آن زمان و نه این زمان، نگفتند که رسالت یک مجری را انجام دادی!

اینها همان هایی هستند که یادشان رفت دیروز بخاطر ممنوع التصویریت، آسمان را به زمین دوختند و امروز یادشان آمد که تو قبلاً اشتباه کردی و باید همچنان ممنوع التصویر می ماندی!!

اینها همان هایی هستند که نه با نظام و مردم، که با خودشان هم مخالفند! فرق نمی کند که چه حکومتی و چگونه؟ فرق نمی کند که کدام مجری یا بازیگر! فرق نمی کند که کدام ورزشکار و دانشمند! همین که کسی از اسلام و حکومت حمایت کند، کافیست که بکوبندش! و تازه نامش را آزادی بیان می گذارند! بی آنکه به دیگران اجازه ابراز عقیده بدهند!

دیروز «حسام نواب صفوی» را به جرم مرد بودنش و ایستادگی در برابر نااهلان و الهام چرخنده را به جرم حجاب کوبیدند، امروز ترا و فکر می کنم فردا نوبت «بهنوش بختیاری» باشد که بسیار در وصف شهدا و مردان این سرزمین نوشته است!

عجیب نیست! اینان کسانی هستند که حتی نمی دانند با خودشان چند - چند هستند!

تو «اکسیر» را ادامه بده! حدیث رو کن! بگذار در آتش خشم خودشان بسوزند! و تقدیم شان کن همان زرشک طلایی را!!!

اینان زرشک گفتنت را می بینند! اما آنجایی که به شرکت کننده می گویی «یعنی فکر کردی من و همکارام اینقدر یُبس هستیم که اسم سه تا مرد رو کنار یک زن بذاریم زیر عکس یه زن» نمی بینند! دردشان این است که خودشان هم مانند شرکت کننده مسابقه ات، می خواهند نخود هر آش شوند! و کسی هم حق اعتراض ندارد! تو رسمی را می چینی که اگر کسی تخصص نداشت، وارد نشود؛ چرا که مورد تمسخر دیگران قرار خواهد گرفت! و این برای ایرانی که در هر رشته ای، متخصص بیسواد است، درد است! این درد است که نتواند  نظریات گهربارش را، خصوصاً در باب تخصصی دینی برای مردم بازگو کند.

درود بر تو!

درود بر شرفت که صداقت و حقیقت را فدای مصلحت نکردی!

درود بر تو که اشتباه بسیاری از مردم را به رخ شان کشیدی!

و من بعنوان عضو کوچکی ازجامعه، این کارت را ارج می گذارم!

و همچون سالهای طولانی که وبلاگ نویسی می کنم، آماده شنیدن فحش ها و توهین ها هستم! چون هنوز یاد نگرفته ایم که اولاً در مسایلی که به ما مربوط نیست، دخالت نکنیم، ثانیاً هر جا که نظری مخالف نظر ما بود، را با توهین و غرور و عصبانیت پاسخ دهیم.

پ.ن: دیدن این ویدئو را در کانال «نیمکت» در تلگرام پیشنهاد می کنیم:

https://telegram.me/axfilm/5691
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد