همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

دورهمی و مهران مدیری

مهران مدیری را بخاطر همین صراحت بیانش دوست دارم!

تمام برنامه هایش پر از متلک های سیاسی واجتماعی است!

اما برنامه ی «دورهمی» شنبه 8 فروردین 9 مهران مدیری، چیز دیگری بود! تنها سه خط آخر این برنامه به کل برنامه های تلویزیون و ماهواره می ارزید!

آنجایی که بامتلک سیاسی به همه سیاسیون، خصوصاً دولت ها - در تمام ادوار- می گوید: هیچ کاری قبلی ها نکردند، همه را ما انجام دادیم! منحنی قبلی در جوب بود و مال ما نوک دماوند! و اینطوری قبلی ها کاری نکردند، و برعکس حاضرین، اون طرفی ها هم با 60تا رسانه و سایت، به کارهای دولت حمله می کنند که اینها کاری نکردند، شش تون خوب شد؟ بنابراین همیشه نه قبلی ها کاری کردند و نه بعدی ها کاری می کنند!

مدتهاست که این درد بر جامعه جریان دارد که نه فقط در دولت، بلکه همه مردم، در همه ادارات و سازمانها و حتی محلات و ... برای بزرگی خودشان قبلی ها را مورد هجوم قرار می دهند!

نه فقط دولتها، بلکه عموم کسانی که تمام مشکلات را در محدوده ی خود به قبلی ها مرتبط می دانند، فقط به یک دلیل ناچازند به این موضوع دست یازند! و آن هم بی عرضگی، بی برنامگی و ناتوانی در اداره امور است! زیرا چنانکه بتوانند همه چیز را به خط ثابت و استوار برگردانند و باعث و بانی پیشرفت شوند، نیازی به تبلیغات و له کردن گذشته ندارند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد