همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

دور جدید تحریم ها در راه است!!

چه خوش مان بیاید و چه خوش مان نیاید، دور جدید تحریم ها در راه است!

آقای روحانی!

آقای ظریف!

رو دست خوردید! تحریم ها بنام قطعنامه های شورای امنیت علیه سلاح های موشکی ما، باز خواهند گشت!! حتی آنهایی که قرار بود برداشته شوند، غالباً برداشته نشده اند تا شکل تحریم ها حفظ شوند!!

از این بدتر آن است که به بهانه برجام، خط مقاومت هم مورد هجوم قرار گرفته است! دیروز سوریه را مورد هجوم قرار دادند؛ یمن موردتجاوز قرار گرفت؛ امروز هم حزب الله لبنان تروریست شده؛ از همه خنده دارتر اینکه الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) که تحت نظارت دولت عراق است، به بهانه ی نفوذ ایران تروریست شناخته شدند!! آن هم از سوی چند کشور عربی بی در و پیکر، تروریست شناخته شده است!!

راستی! آقای روحانی!
اگر تحریم ها به بهانه ی تسلیحات موشکی باز گردد، برنامه پسابرجام شما، رفع تحریم های موشکی است؟ فکر نمی کنید که برای حل مشکل تحریم ها، بهتر است که دست دزدان را اول از دولت کوتاه کنید؟ بهتر نیست که برنامه ی اول شما، روشن کردن برنامه کرسنت باشد؟ این همه ضرر و زیان را چرا بخاطر یک نفر پرداخت کردیم؟

راستی! آقای روحانی!
ماجرای دکل نفتی به کجا کشید؟! می گفتند که به دولت احمدی نژاد برمی گردد، اما بعدها مشخص شد که دست بعضی از دوستان در کار بوده و احمدی نژاد روحش هم از این ماجرا بی خبر بوده است!

آقای روحانی!

لپ کلام: دست دزدان را از دولت تان قطع کنید، نیازی به رفع تحریم ها نداریم! منابع مان، درآمدهای داخل کشورمان، همه چیزهایمان اگر به یغما نرود، کشور را به بهترین نحو ممکن اداره می کند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد