همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

حمله آمریکا، از حقیقت تا دروغ!!

حدود بیست سال است هر روز می شنویم که آمریکا این هفته، این ماه، این سال به ایران حمله خواهد کرد!! پس از بیست سال، ‌عده آماده دفاع هستند و عده ای خودفروخته و وطن فروخته،‌ منتظر حمله!!!

به راستی آیا شما هم باور دارید که آمریکا حمله خواهد کرد؟! من هم مثل بسیاری از خوانندگان این مطلب باور به حمله آمریکا ندارم. دلایل زیادی هم می تواند داشته باشد که می توانیم به برخی از آنها اشاره کنیم:

1- قدرت ایران: این کشور و این حکومت دیگر آن حکومت و کشور سال 59 نیست! آن سالها که ابتدای انقلاب بود و تمام دنیا فکر می کردند که ایران بین یک هفته تا یک ماه سقوط می کند،‌ نکرد! چه برسد به الان که در سالهای آرامش و سکوت، خود را قویتر نموده است و حتی تحریم نیز نتوانسته تأثیری بر این روند بگذارد!

2- موقعیت ژئوپلتیک: ایران در جایی قرار گرفته که از منظر سیاسی، حتی احتمال هرگونه جنگ هم باعث تأثیر منفی بر اقتصاد جهان، تا سالهای طولانی می شود. با اوضاعی که در اروپا و آمریکا وجود دارد و از نظر اقتصادی هم در وضعیت مناسبی نیستند، احتمال جنگ در حد صفر است! چرا که با توجه به وضعیت معیشتی مردمِ این دو قطب بزرگ اقتصادی، جز گرانی و بدبختی بیشتر مردم و نیز شورش بیشتر در این کشورها، چیزی به یادگار نخواهد ماند.

3- درآمدهای پنهان آمریکا از نام جمهوری اسلامی: این یکی دیگر از شاهکارهای اقتصادی آمریکاست! شاید به یاد داشته باشید که مقام معظم رهبری، از پروژه ای یاد کردند که آمریکا و همدستانش در حال اجرا آن است: «ایران هراسی»!! این دقیقاً همان چیزی است که آمریکا از آن درآمدزایی میکند!

برای روشن تر شدن موضوع، شما را به تاریخ معاصر دنیا بر می گردانیم:

ایالات متحده در سالهای وجود اتحاد جماهیر شوروی سابق، توانسته بود دنیا را به دو بلوک شرق و غرب تقسیم کند. در این تقسیم بندی هم توانسته بود که با ایجاد رعب و وحشت بخاطر نفوذ کمونیست در میان بلوک غرب که از نوچه های خود ایالات متحده بودند، میلیاردها دلار تسلیحات نظامی بفروشد. شاید آن زمان آمریکا فکر می کرد که با نابودی و از هم فروپاشی شوروی،‌ همزمان با فروش تسلیحات، می تواند دو امتیاز جدید دیگر هم به دست آورد! اول آنکه به تنهایی ابرقدرت دنیا خواهد شد و دوم آنکه بازار جدیدی به دست خواهد آورد که تا آن زمان، جزیی از بلوک شرق بود! بنابراین قویاً تلاش برای فروپاشی شوروی را آغاز کرد تا اینکه این کشور به چیزی حدود 20کشور در سال 1990 تقسیم شد! اما برخلاف انتظارها، همه چیز برعکس شد! چرا که جز نام ابرقدرت جهان که اکنون بدون رقیب بود، چیزی عاید این کشور نشد و حتی بازار فروش تسلیحاتی که قبلاً در بلوک غرب داشت را نیز از دست داد! چرا که دیگر اتحاد جماهیر شوروی ای هم وجود نداشت که بلوک غرب از حمله و نفوذ آن واهمه داشته باشد تا نیازی به خرید سلاح پیدا کنند. کشورهای بلوک شرق هم از نظر اقتصادی، آنقدر ضعیف بودند که قدرت خرید اجناس آمریکایی، بخصوص پس از هزینه حمل بار را در فواصل این انقلابها و اعلام استقلالها نداشته باشند. پس آنچه که برای آمریکا ماند یک نام تشریفاتی بود بنام ابرقدرت جهان!!! که به هیچ کار آمریکا نمی آمد!

بنابراین نقشه حمله به افغانستان و عراق را کشید تا خود و همپیمانانش، خریدار همان تسلیحاتی باشند که روی دست ایالات متحده باد کرده بود. اما این مسئله هم چیزی جز هزینه های زاید برای آمریکا و همپیمانانش که در این جنگ شرکت کرده بودند، نداشت. حتی اوضاع را بدتر هم کرد. چرا که هزینه ی این جنگ بر گردن مالیات دهندگانی افتاد که هزینه می کردند برای زندگی بهتر، اما چون جنگ هزینه های بالایی داشت، باعث شد که ضمن اینکه مالیاتها به باد رفته و فقط در جیب عده ای که تولیدکننده سلاح در این کشور بودند ریخته شود، وضعیت معیشتی این مردم را هم نابود کنند.

اکنون مدتهاست که نام ایران جسته و گریخته بر سر زبان آمریکا و سگ درباریش یعنی اسرائیل است! این درست که اسرائیل منتظر چراغ سبز آمریکاست که به ایران حمله کند، چرا که چراغ سبز آمریکا یعنی حمایت همه جانبه ایالات متحده از آنها و احتمال اینکه آنها نابود شوند، کمتر خواهد بود. هر چند نابود نشدن رژیم اشغالگر قدس پس از حمله به ایران یک رویای بچه گانه است که اسرائیل دارد، اما آمریکا هم هیچگاه چراغ سبز نشان نخواهد داد. چرا که اکنون پروژه ایران هراسی باعث درآمد زایی برای این کشور شده است. جمهوری اسلامی ایران اکنون همان نقشی را برای آمریکا بازی می کند که سال90 میلادی به قبل، اتحاد جماهیر شوروی بازی می کرد. با ایجاد رعب و وحشت، بخصوص در کشورهای عربی حوزه خلیج همیشگی فارس، میلیاردها دلار تسلیحات نظامی به این کشورها فروخته است. و قاعدتاً چون این کشورها، استفاده از برخی از این سلاحها را آموزش ندیده اند، باید مستشاران آمریکایی را هم استخدام کنند.

همانطور که عرض کردیم ایران در یک منطقه استراتژیکی و مهم قرار دارد. 90% نفت جهان از این منطقه صادر می شود. و کشورهای حوزه خلیج همیشگی فارس، با درآمدهای انبوه نفتی، مشتری بسیار خوبی برای آمریکا هستند. ایالات متحده، از این طریق توانسته است که اندک بازار بزرگ خود را حفظ نماید. حال شما فرض کنید که آمریکا به ایران حمله کرد و به فرض محال هم پیروز شود؛ ببینید که چه اتفاقی خواهد افتاد:

الف- قیمت نفت تا بیش از 150دلار در هر بشکه افزایش خواهد یافت و این یعنی اینکه از بنزین گرفته تا محصولات پتروشیمی، همه به طور ناگهانی افزایش پیدا خواهد کرد. بسیاری از خودروها بخاطر چنین اتفاقی، خانه نشین خواهند شد و فروش محصولات خودروسازی با افت شدید روبرو می شود. صنعتی که برخی از کشورها همچون آلمان، ژاپن و کره جنوبی، بازار بسیار بزرگی را از آن را در اختیار دارند. همین جاست که پس از اعلام حمله به ایران در هفته های آینده!!!! از سوی رژیم صهیونیستی، آلمان به عنوان اولین کشور، اعلام کرد که از این جنگ حمایت نخواهد کرد. باقی محصولات را هم خودتان حدس بزنید.

ب- کشورهای حوزه درگیر جنگ می شوند. طبق اعلام مسئولان ایرانی، هر کشوری که پایگاه در اختیار دشمنان ایران قرار دهد تا از آن کشور به ایران حمله صورت گیرد، به منزله ی ورود کشوری که پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده به جنگ با ایران است و این یعنی حمله ایران به آن کشور کوچک!!! شما نگاه کنید که در حوزه خلیج فارس چه خبر است؟ امارات، قطر، بحرین، عمان و کویت کشورهایی هستند که با اولین موشک، چیزی جز یک بیابان از آنها باقی نخواهد ماند. این بدان معناست که کشور وارد شده به جنگ با ایران، دیگر اقتصادی نخواهد داشت و احتمال اینکه تا 50 سال دیگر هم نتوانند سرپا شوند،‌ بسیار است.

ج-جنگ مسلماً در ایران باقی نخواهد ماند، موشکهای ایران، اروپا را هم در تیررس خود خواهد داشت. تقریباً‌ در تمام دنیا، جنگ رخ خواهد داد. چرا که نیروی دریایی ما نزدیک آبهای ساحلی آمریکا رفته است. حماس و حزب الله از نزدیکی مرزهای اسرائیل و سوریه در گوشه ای دیگر به اسرائیل حمله خواهند کرد و درگیری به آن سوی مرزها هم کشیده خواهد شد.

به اینها اضافه کنید که مفتی های مصری، اعلام فتوای جهاد را از هم اکنون داده اند؛ که اگر به ایران حمله ای صورت گیرد، مسلمانان موظف به جهاد در برابر آمریکا و اسرائیل هستند.(لینک خبر1، لینک خبر2) و تصور کنید که چه خرابی برای تمام دنیا به وجود خواهد آمد.

اینها همه در صورت پیروزی محال آمریکا بر ایران است که تمام دنیا را به هرج و مرج خواهد کشید. شکست آمریکا که مفتضحانه خواهد بود و باعث می شود که علاوه بر تمامی ضررهای اقتصادی، حتی ابهت آمریکا هم فرو ریزد. چیزی که امروز به آن تکیه کرده و زورگویی های خود را بر پایه آن تنظیم نموده است.

به یاد داشته باشید که همین چندی پیش، آمریکا خواستار یک خط تلفن اظطراری میان این کشور با ایران شده بود که جمهوری اسلامی ایران این پیشنهاد را رد کرد. لینک این خبر در دو سایت معرفی می شود: خبر آنلاین، فردا نیوز
تمام اینها نشان از آن دارد که آمریکا بهتر از من و شما می داند که حمله به ایران چه عواقبی را برایش خواهد داشت.
در ادامه مطلب، جدولی ارایه شده از سایت آتی نیوز است که تهدیدات توخالی به ایران را از 18سال پیش تاکنون بیان کرده است:

تاریخ

نام روزنامه یا سایت

عنوان خبری

2011

4 نوامبر

The Globe and Mail

نشانه‌های حمله اسرائیل به ایران محتمل است.

3 نوامبر

Agence France Presse

در اسرائیل، زمزمه‌های حمله به ایران افزایش می‌یابد.

28 سپتامبر

Haaretz

فرانسه: ایران با ادامه توسعه برنامه هسته‌ای خود، خطر حمله را به جان می‌خرد.

26 سپتامبر

USA Today

اوباما بمب‌های «بانکر باستر» به اسرائیل می‌فروشد.

30 می

The Associated Press

نخست‌وزیر اسرائیل: حمله به ایران الزامیست.

9 می

Ottawa Citizen

رییس سابق موساد: بمباران ایران توسط اسرائیل حماقت است.

5 می

Agence France Presse

باراک: ایران از بمب هسته‌ای علیه اسرائیل استفاده نخواهد کرد.

25 ژانویه

Agence France Presse

رییس سازمان اطلاعاتی اسرائیل: ایران بر روی بمب کار نمی‌کند.

13 ژانویه

The Australian

اخطار نخست وزیر اسرائیل در مورد حمله هسته‌ای به ایران

3 ژانویه

The Associated Press

آفتنپستن: اسرائیل آماده حمله به ایران می‌شود.

2010

29 دسامبر

Agence France Presse

نخست وزیر اسرائیل: سه سال است که ایران در حال ساخت بمب است.

6 دسامبر

The Washington Times

آیا ابتدا اسرائیل یا آمریکا به ایران حمله خواهند کرد؟

30 نوامبر

The Australian

ضرب‌الاجل اسرائیل برای حمله به ایران هسته‌ای

30 نوامبر

The Guardian

اقدام هماهنگ موتورسواران بمب‌گذار در حمله به دانشمندان هسته‌ای در تهران

29 نوامبر

Agence France Presse

اسرائیل می‌تواند بدون کمک آمریکا به ایران حمله کند.

20 آگوست

Agence France Presse

آمریکا به اسرائیل می‌گوید که ایران با بمب اتمی یک سال فاصله دارد.

12 آگوست

The Christian Science Monitor

آیا واقعاً این احتمال وجود دارد که اسرائیل تابستان آینده به ایران حمله کند؟

12 ژوئن

Agence France Presse

برای اینکه اسرائیل بتواند ایران را بمباران کند عربستان سعودی دست به آزمایش پاک‌سازی آسمان می‌زند.

21 آوریل

Wall St Journal

اسرائیل مزایای حمله مستقل به ایران را بررسی می‌کند.

2009

15 دسامبر

The Associated Press

اسرائیل: ایران در حال نزدیک شدن به توانمندی‌های بمب اتمی است.

22 اکتبر

Washington Times

وورد واچ: اگر اسرائیل از آسمان به ایران حمله کند، چه اتفاقی می‌افتد؟

13 اکتبر

Christian Science Monitor

آیا حمله هوایی اسرائیل می‌تواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف سازد؟ اسرائیل توانایی حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را دارد.

22 سپتامبر

Wall St Journal

اسرائیل: گزینه حمله نظامی به ایران بر روی میز قرار دارد.

17 سپتامبر

The Montreal Gazette

تأسیسات هسته‌ای ایران زیر آتش؛ به گفته یکی از مقامات اسبق دفاعی،‌ در صورت عدم تحریم، اسرائیل تا پایان سال دست به حمله خواهد زد.

6 جولای

The New Zealand Herald

بیدن: آمریکا مانع اسرائیل برای حمله به ایران نخواهد شد.

11 ژوئن

The Wall Street Journal

در صورت حمله اسرائیل به ایران چه اتفاقی می‌افتد؟ نوشته جان بولتون

9 ژوئن

The Australian

کلینتون: ممکن است اسرائیل به ایران حمله کند.

3 ژوئن

Agence France Presse

لیبرمن: اسرائیل قصد بمباران ایران را ندارد.

21 می

The Jerusalem Post

ریس سیا: اسرائیل می‌داند که حمله به ایران به معنای «مشکل بزرگ» خواهد بود.

18 آوریل

The Times (London)

اسرائیل همچنان که آماده بمباران پایگاه‌های هسته‌ای ایران می‌شود، چالش با ایران را افزایش می‌دهد.

16 آوریل

The Baltimore Sun

گیتس در خصوص حمله به ایران به اسرائیل هشدار داد.

2 آوریل

The Jerusalem Post

پترائوس هشدار داد که ممکن است اسرائیل دست به حمله پیشگیرانه علیه ایران بزند.

25 مارس

Agence France Presse

اسرائیل: ایران می‌تواند در عرض یک سال بمب هسته‌ای بسازد.

11 فوریه

CBS News

ایران بیشتر از آنچه فکر می‌شود به بمب هسته‌ای نزدیک است.

11 ژانویه

Agence France Presse

آمریکا طرح اسرائیل برای حمله به ایران را رد کرد.

2008

5 دسامبر

Dow Jones International News

اسرائیل در حال طرح‌ریزی حمله یک‌جانبه به ایران است.

25 نوامبر

Agence France Presse

اولمرت: آمریکا هیچ‌گاه توصیه‌ای در مخالفت با حمله اسرائیل به ایران نکرده است.

23 نوامبر

Agence France Presse

ارتش اسرائیل به طراحی حمله به ایران اصرار می‌ورزد.

7 نوامبر

The Jerusalem Post

آیا قبل از اینکه اوباما امور را بدست گیرد، اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد؟ نظر تاریخ‌دان بنی موریس در این باره مثبت است.

6 اکتبر

Agence France Presse

ایران اعتقادی به حمله اسرائیل ندارد، آمریکا حمله خواهد کرد.

6 اکتبر

The Daily Telegraph

اسرائیل طرح حمله به ایران را دارد.

26 سپتامبر

Agence France Presse

اسرائیل می‌خواست امسال ایران را بمباران کند، آمریکا مخالفت کرد.

15 سپتامبر

The Jerusalem Post

اسرائیل در نظر دارد 1،000 بمب «بانکر باستر» از آمریکا خریداری کند. این موشک‌ها جزو تجهیزات اصلی برای حمله هوایی به تأسیسات هسته‌ای نطنز ایران به حساب می‌آیند.

11 سپتامبر

Agence France Presse

آمریکا از ارائه بمب به اسرائیل برای حمله به ایران خودداری کرد.

31 آگوست

The Jerusalem Post

کشورهای عربی خاورمیانه ایده حمله به ایران را رد کردند. برخی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای را حق ایران می‌دانند.

30 جولای

Agence France Presse

اوباما می‌گوید در صورت شکست تحریم‌ها، اسرائیل می‌تواند به ایران حمله کند.

11 جولای

The Daily Telegraph

اسرائیل با انجام آزمایش‌های موشکی، آمادگی خود را برای حمله به ایران اعلام کرد.

21 ژوئن

The Independent

اجرای آزمایشی حمله به ایران توسط اسرائیل با 100 هواپیمای جنگی

13 ژوئن

The Jerusalem Post

لابی‌های ضد لابی اسرائیل نمایش خود را به اسرائیل آوردند. اسرائیل و حامیان آمریکایی آن، برای حمله به ایران به ما فشار می‌آورند.

9 ژوئن

The Guardian

اسرائیل در تلاش است تا هشدار نخست‌وزیر مبنی بر حمله به ایران را کم اهمیت جلوه دهد.

7 ژوئن

Agence France Presse

اعتراض ایران به سازمان ملل پیرامون اخطار حمله اسرائیل

6 ژوئن

The Associated Press

نخست‌وزیر اسرائیل: اسرائیل آماده حمله به ایران است.

1 می

Dow Jones International News

نخست‌وزیر اسرائیل: ایران امسال به فناوری بمب هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد.

2007

13 دسامبر

Jerusalem Post

دنیل پایپز: گزارش «ارزیابی‌های ملی اطلاعاتی» آمریکا، احتمال جنگ علیه ایران را افزایش می‌دهد.

11 دسامبر

Agence France Presse

نخست‌وزیر اسرائیل هشدار داد که ایران تا سال 2010 می‌تواند بمب هسته‌ای بسازد.

7 دسامبر

Dow Jones International News

اسرائیل همچنان حمله نظامی به ایران را مدنظر دارد.

6 دسامبر

Dow Jones International News

کارشناس مسائل ایران و اسرائیل هشدار می‌دهد که تهران می‌تواند تا سال 2009 بمب بسازد.

21 نوامبر

Jerusalem Post

اسرائیل: گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی غیرقابل قبول است.

[در این خبر، اسرائیل البرادعی، رییس آژانس‌، را متهم به طرفداری از ایران کرد، چرا که گزارش آژانس فعالیت‌های ایران را عاری از اتهامات وارده دانست]

2 اکتبر

The Age

حمایت استرالیا از حمله به ایران؛ اسرائیل و انگلیس از طرح آمریکا استقبال کردند.

24 سپتامبر

Dow Jones International News

احمدی‌نژاد: ایران به اسرائیل یا هیچ کشور دیگری حمله نخواهد کرد.

10 جولای

Agence France Presse

رسانه‌های اسرائیل: ایران با بمب اتم سه سال فاصله دارد.

14 مارس

Agence France Presse

اولمرت: اسرائیل علاقه‌مند به حمله به ایران نیست.

1 مارس

The Jerusalem Post

لیبرمن: اسرائیل به تنهایی می‌تواند با ایران رودررو شود.

24 فوریه

The Daily Telegraph

اسرائیل در پی آمادگی اوضاع برای حمله هوایی به ایران

7 ژانویه

Agence France Presse

طرح اسرائیل برای حمله هسته‌ای تاکتیکی به ایران

3 ژانویه

The Jerusalem Post

حمله موثر به ایران حمله‌ایست که دیروز باید روی می‌داده است.

2006

11 نوامبر

Agence France Presse

در صورت حمله اسرائیل، ایران دست به اقدام متقابل می‌زند.

10 نوامبر

Dow Jones International News

ممکن است اسرائیل در وهله آخر مجبور به حمله به ایران شود.

23 اکتبر

The Jerusalem Post

یهودیان آمریکا خواستار حمله اسرائیل به سلاح‌های هسته‌ای ایران هستند.

18 جولای

The Washington Times

اسرائیل قادر به حمله هوایی به ایران است؛ هواپیماهای جنگی ساخت آمریکا امکان نابودی سایت‌های غنی‌سازی را به وجود می‌آورند.

23 می

Agence France Presse

بوش وعده داد که از هرگونه حمله اسرائیل به ایران دفاع می‌کند.

22 می

Chicago Sun Times

ایران چند ماه، و نه چند سال، با ساخت سلاح‌های هسته‌ای فاصله دارد. اسرائیل می‌گوید: نخست‌وزیر در صورت کارساز نبودن دیپلماسی، گزینه حمله را حذف نخواهد کرد.

22 ژانویه

Chicago Sun Times

اسرائیل می‌گوید که می‌تواند به سایت هسته‌ای ایران حمله کند.

2005

30 دسامبر

Agence France Presse

اسرائیل: حمله به ایران سخت است و نه غیرممکن.

17 دسامبر

The Straits Times

به گفته یکی از نظامیان اسرائیل، ممکن است اسرائیل ماه آینده به سایت‌های هسته‌ای ایران حمله کند.

11 دسامبر

Dow Jones International News

مقامات اسرائیلی: حمله به فعالیت‌های هسته‌ای ایران حذف نشده است.

5 دسامبر

Agence France Presse

پس از تهدید حمله نتانیاهو، ایران به اسرائیل هشدار داد.

5 دسامبر

The Associated Press

نتانیاهو از حمله پیشگیرانه به ایران حمایت می‌کند.

29 اکتبر

Agence France Presse

ایران می‌گوید که هیچ‌گونه قصدی برای حمله به اسرائیل ندارد.

21 سپتامبر

The Independent (London)

اسرائیل می‌گوید که ایران در عرض شش ماه به بمب هسته‌ای دست پیدا خواهد کرد.

14 مارس

The Seattle Times

بر اساس گزارشات موجود، اسرائیل طرح حمله احتمالی به ایران را دارد.

23 فوریه

Agence France Presse

رییس سابق نیروی هوایی اسرائیل به موج حمله به ایران دامن زد.

16 فوریه

Agence France Presse

اسرائیل: ایران برای کسب دانش ساخت بمب هسته‌ای شش ماه فاصله دارد.

1 فوریه

The Jerusalem Post

بولتون: آمریکا بسیار نگران حمله اسرائیل به ایران است.

21 ژانویه

The Jerusalem Post

چنی هشدار داد که ممکن است اسرائیل به ایران حمله کند.

2004

22 اکتبر

Los Angeles Times

اسرائیل ایران را در تیررس خود دارد.

22 سپتامبر

The Times (London)

فروش بمب‌های جدید آمریکا به اسرائیل حاوی پیامی برای ایران می‌باشد.

19 آگوست

The Daily Telegraph

ایران به اسرائیل در خصوص حملات پیشگیرانه هشدار داد.

18 آگوست

Christian Science Monitor

آیا ابتدا اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد؟

2003

23 نوامبر

Daily News

همچنان که ایران به سوی سلاح‌های هسته‌ای حرکت می‌کند، اسرائیل حمله هوایی پیشگیرانه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

12 اکتبر

Ottawa Citizen

اسرائیل زیردریایی‌های خود را مجهز به سلاح‌های هسته‌ای می‌کند.

11 اکتبر

Agence France Presse

اسرائیل آماده حمله پیشگیرانه به سایت‌های هسته‌ای ایران

1997

9 دسامبر

The Times

اسرائیل دست به طراحی حملات هوایی به ایران می‌زند.

1995

7 ژانویه

Agence France Presse

ایران به اسرائیل در مورد حمله به تأسیسات هسته‌ای هشدار داد.

6 ژانویه

The Age

اسرائیل هشدار داد: ایران در طی پنج سال به بمب هسته‌ای دست پیدا می‌کند.

1994

23 ژوئن

The Independent

آمریکا به اسرائیل یک نیروی تهاجمی قدرتمند ارائه می‌کند؛ بمب‌افکن F-15I امکان حمله به اهداف موجود در عمق خاک عراق و ایران را بدون نیاز به سوخت‌گیری میسر می‌سازد.

نظرات 3 + ارسال نظر
گفتگو از پاک و ناپاک است... چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://adamebikarr.blogfa.com

عجب استدلالی!

حالا خوب بود یا بد؟!!

امیرمحمدنصیری سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ق.ظ http://sayedashohada.blogsky.com

کارت درسته داش
ولی زیاد مطلب جدید نمیذاری

کرامت سلیمی چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 07:45 ق.ظ

در صفحه اصلی منتشر نمایید

----------------------------------------------


چند دلیل ساده که نشان می دهد سلاح اتمی وجود ندارد

1-انچه را به عنوان انفجار هسته ای نشان می دهند دقیقا" مشابه انفجار گاز مایع در مقیاس دهها و یا صدها تن می باشد.

یعنی اگر دهها و یا صدها تن گاز مایع را با هوای فشرده کافی منفجر نمایند ،دقیقا" انفجاری مشابه انفجار به اصطلاح هسته ای رخ می دهد. مثلا" در هردو انفجار قارچ تشکیل می شود و و چرخش قارچشان کاملا" مشابه می باشد.

ان چیزی که به عنوان بمب هیدروژنی عنوان می شود که مدعی هستند قدرت تخریب ان خیلی بیشتر از بمب اتمیست چیزی جز انفجار دهها و یا صدها تن گاز هیدروژن مایع به همراه هوای فشرده کافی نیست.
اگر از هیدروژن مایع استفاده نمایند به علت سرعت بیشتر واکنش هیدروژن با هوا ، انفجار در زمان کمتری رخ می دهد و در نتیجه

شدت انفجار بیشتر و قدرت تخریب بیشتری خواهد داشت. اما با استفاده از عدم آگاهی ملتها وانمود می کنند همجوشی هسته ای رخ داده است.

کلیپ زیر را با دقت ببینید و قضاوت با شما.

https://www.aparat.com/v/TtyjC

https://www.aparat.com/v/MHgoB




2- مدعی هستند که برای غنی سازی اورانیوم با استفاده از روش نصف کردن بر اساس قانون گراهام عمل می کنند. یعنی گاز UF6

را هزاران بار در ظروف جداگانه نصف می کنند ( حدود 4000 بار ) ، در صورتی که اگر عمل نصف شدن را 30 بار متوالی هم انجام دهیم حدود یک میلیاردم از ان ماده باقی می ماند.( عدد 2 به توان 30 حدود یک میلیارد است ).

از لحاظ عملی امکان 4000 بار نصف شدن وجود ندارد و بعد از مدتی چیزی نیز باقی نخواهد ماند تا بتوان عمل نصف شدن را ادامه داد.

3- موضوع بمب تزار که توسط شوروی ازمایش شد و مدعی بودند معادل با 50 مگا تن TNT قدرت انفجاری دارد جای سوالات

زیادی دارد.

بمب ادعایی هیروشیما که قدرت تحریبی معادل 15000 تن TNT داشت طبق گفته خودشان 60 کیلوگرم اورانیوم غنی شده داشت

بنا بر این بمب 50 مگا تنی تزار باید حدود 200000 کیلوگرم اورانیوم غنی شده داشته باشد که این مقدار برای یک بمب غیر منطقیست و نمی توان ان را مدیریت نمود. زیرا بنا به گفته خودشان جرم بحرانی برای انفجار اورانیوم حدود 50 کیلو گرم می باشد . پس باید در بمب تزار 200000 کیلوگرم اورانیوم به 4000 قطعه تقسیم شود و در لحظه انفجار تمام 4000 قطعه در ان واحد به هم جوش بخورند تا بمب منفجر شود. که در عمل چنین چیزی ممکن نیست. زیرا به گفته خودشان به محض عبور جرم توده اورانیوم از 50 کیلوگرم بمب اتمی فعال و منفجر می شود.

4- در طی جنگ جهانی دوم فقط هیروشیما و ناکازاکی نابود نشدند بلکه حدود ۶۰ شهر ژاپن مانند هیروشیما و ناکازاکی اسیب دیدند و سوختند، ازجمله توکیو پایتخت ژاپن.که طبق گفته ها حدود ۵۰۰۰۰۰ نفر در توکیو کشته شدند اما هیچ نامی از توکیو نیست و رسانه ها فقط دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی را بر سر زبانها انداختند...
بعضی از افراد و رسانه ها برای باور وجود سلاح هسته ای فقط چسبیده اند به قضیه هیروشیما و ناکازاکی و بدون انکه تحقیق کنند انچه را گفته شده می پذیرند و نمی خواهند فکر کنند که نابودی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی که عمدتا” از چوب و پلاستیک و مواد پلیمری با تراکم زیاد بودند با یک بمباران معمولی یا بمباران ناپالم هم امکانپذیر است و برای ایجاد احساس وحشت در دل ملتها وانمود به نابودی این دو شهر با یک سلاح خیالی به نام بمب اتمی کرده اند. ...

در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته کشور ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دو شهر زندگی می کنند، در صورتی که به ما گفته بودند آثار بمباران اتمی برای هزاران سال باقی می ماند...... برای این موضوع چه توضیحی دارند.
۷۳سال است که مردم هیروشیما و ناکازاکی در این دو شهر بدون هیچ مشکلی زندگی می کنند.
در تمام عکسهای هیروشیما و ناکازاکی یک نکته به خوبی مشهود است و انهم اینکه خانه های چوبی و پلاستیکی از بین رفته اند اما ساختمانهایی که از اجر و فلز هستند باقی مانده اند.
عکسهای هیروشیما و ناکازاکی را در گوگل پیدا کنید و ببینید....

5- قرار شد در 20 فروردین سال 1397 از یک باتری اتمی رونمایی کنند که 50 سال به طور مداوم برق تولید می کند رونمایی شود.

سازمان انرژی اتمی مدعیست که می توان از این باتریها در موبایل ، لپ تاپ ،صنایع و در بیابانهای دور افتاده که فاقد برق هستند استفاده نمود.

مطمئن باشید که هیچگاه چنین چیزی رونمایی نخواهد شد.

اگر چنین باتری هایی وجود داشته باشد یعنی اینکه می توان با اتصال چند عدد از انها یک اتوموبیل را به حرکت دراورد و دیگر در طی 50 سال هیچ نیازی به بنزین ندارد .
ویا با تعدادی از انها برق یک خانه برای 50 سال تامین می شود و دیگرنیازی نیست هیچ هزینه ای برای مصرف برق پرداخت.

اگر چنین است پس چه نیازیست روزانه حدود صد میلیون بشکه نفت ، میلیاردها متر مکعب گاز طبیعی و صدها هزار تن ذغال

سنگ مصرف شود و الودگیهای ان وارد طبیعت شود و در کنار ان جنگ و ادمکشی برای تصاحب منابع نفتی صورت گیرد.

همچنین اگر برای مدتی مثلا" چند روز از برق مداومی که این باتری به اصطلاح اتمی تولید می کند استفاده نشود چه اتفاقی برای این باتری می افتد و انرژی ان صرف چه کاری می شود.

6- مسئله مهم دیگر زباله های به اصطلاح هسته ایست. که می گویند چون زباله های هسته ای دارای تشعشعات پر انرژی هستند باید در کیلومترها عمق زمین دفن شوند.
اگر زباله های هسته ای دارای تشعشعات پر انرژی هستند باید از تشعشعات این زباله ها مجددا" استفاده شود تا زمانی که تشعشعات ان از بین برود و نیازی به دفن انها در اعماق زمین نباشد.

به قول خودشان مواد هسته ای با فراینهای زمانبر و پرهزینه به دست می ایند. بنا براین زباله های تشعشع دار انها که به نوعی دارای انرژی گرمایی هستند باید مجددا" مورد استفاده قرار گیرند نه اینکه دور ریخته شوند.

مدتی پیش در امریکا افشا شد که مواد هسته ای را در کنار دریا دفن می کنند و این با ادعای انها مبنی بر خطرناک بودن زباله ها برای محیط زیست تضاد دارد.

7- امریکایی ها به قول خودشان اولین ازمایش هسته ای را در سال ۱۹۴۵ انجام دادند و شوروی نیز در سال ۱۹۴۹ یعنی ۴ سال بعد از ازمایش امریکا.
بیش از ۱۳۰ سال است که نوشابه کوکاکولا ساخته شده است و چنان سیستم حفاظتی در شرکت کوکاکولا ( یک شرکت خصوصی غیر نظامی و غیر امنیتی ) برقرار است که تا بحال فرمول ساخت ان فوق سری باقی مانده و هیچ کسی نتوانسته است فرمول انرا پیدا نماید و انحصار ان به طور کامل در اختیار شرکت امریکایی کوکاکولاست.
حال اگر سلاحی به نام بمب اتمی با ان خصوصیات ویرانگری که در مورد ان مدعی هستند و پیچیدگیهای ان قابل مقایسه با کوکا کولا نیست چطور با ان سیستمهای حفاظتی و کنترلی پیشرفته امریکاییها به بیرون درز کرد و ۴ سال بعد در اختیار شوروی که درگیر جنگ داخلی وویرانیهای عظیم ناشی از جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم بود قرار گرفت و انها هم راحت در زمان کوتاهی به تمامی مراحل ساخت ان پی بردند و ان را عملیاتی نمودند و همزمان توانستند موشکهای لازم برای پرتاب ان را بسازند و رقیب امریکا شوند.

8- موضوع مهم دیگری که جای تامل دارد این است که تا بحال چندین بار عده زیادی از دانشمندان به اصطلاح اتمی امریکا به روسای جمهور امریکا اوباما و ترامپ نامه نوشته اند و خواستار ان شده اند که توافق هسته ای با ایران را حفظ کنند.

چرا باید دانشمندان به اصطلاح اتمی امریکا نگران از بین رفتن توافق هسته ای باشند. و چه عاملی باعث شد که تعدادی دانشمند اتمی چنین درخواستی از دولت امریکا بکنند.این عامل چیزی نیست جز اینکه منافع این به اصطلاح دانشمندان درخطر است. در واقع همه انسانها وقتی منافعشان در خطر قرار بگیرد واکنش نشان میدهند. مثلا" کارگران در تغییرات کارخانه ها و تعدیل نیرو , کشاورزان در کاهش بارندگی و بروز خشکسالی و تجار در رکود بازار و کاهش قدرت خرید مردم .

اصولا" سیاستمداران و دولتمردان به دانشمندان به عنوان ابزاری نگاه میکنند که باید در راستای منافع انها عمل کنند و هیچ نقشی در سیاستها و تصمیم گیریها ندارند.سیاستمداران انقدر مغرور و از خود راضی هستند که به کسی اجازه اظهار نظر نمیدهند و جز نظر و دیدگاه خودشان نظر و دیدگاه هیچ شخص یا گروه دیگری را قبول ندارند و اصلا" دانشمند هسته ای امریکا از کجا میداند ایران کجاست و در صنعت هسته ای چه وضعیتی دارد؟

در هر اداره , سازمان یا شرکتهای صنعتی کارفرمایان و مدیران از اینکه کارکنانشان یکدست و متحد باشند نه تنها خوششان نمی اید بلکه از این موضوع واهمه دارند چون یکدستی نیروها میتواند به روند کار لطمه بزند و با تحت فشار دادن کارفرما تقاضای حقوق بیشتر نمایند. بنا بر این همیشه کلی هزینه میکنند تا بین نیروها تفرقه بیندازند و حتی هنگام استخدام نیروها افرادی را نیز استخدام میکنند تا بتوانند جو خفقان و ترس ایجاد کنند.

این افراد در سازمانی که کار میکنند به گونه ای عمل میکنند که همیشه یک جو بی اعتمادی بین نیروهای ان سازمان حاکم شود و کارفرمایان و مدیران هوای این افراد را دارند و حقوق و مزایای خوبی به انها می دهند و تا زمانی که بتوانند جو خفقان و بی اعتمادی را در سیستم حفظ کنند از حمایت کارفرمایان و مدیران و حقوق و مزایای عالی برخوردارند واگر زمانی نتوانند این فضا را حفظ کنند بی ارزش میشوند ودیگر به انها حقوق و مزایای عالی نمی دهند.

در مورد دانشمندان هسته ای موضوع مشابهی بر قرار است. دولت امریکا افرادی را به عنوان دانشمند اتمی استخدام نموده که کار انها این است که یک ژست عجیب وغریب به خود بگیرند و موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای , کوانتوم و .... را واقعی جلوه دهند و ترس و وحشت از بمب اتم و دیگر موضوعات دروغین را پیوسته در دنیا ایجاد کنند. یکی ابروی پرپشت میگذارد و هنگام مطالعه با دست ابروهایش را بالا می اورد. یکی جلوی تخته سیاه می ایستد و در پشت سرش بر روی تخته سیاه چند عبارت و معادله ریاضی نوشته وبجای نمادهای متداول ریاضی از حروف پیچ و خم دار یونانی استفاده میکند تا موضوع را پیچیده تر و با ابهت تر نشان دهد.دیگری با یک قیافه کج و معوج و با حالت عصبی حود را در حال مطالعه و انجام محاسبات پیچیده نشان میدهد.عده ای هم قیافه متفکرانه ای به خود گرفته اند و خود را مشغول کار با دستگاه های عجیب و غریب نشان میدهند .

این دانشمندان عجیب و غریب از زندگی و امکانات خوبی برخوردار هستند. حال اگر دروغ بودن سلاح هسته ای فاش شود این افراد بی ارزش می شوند و دولت امریکا دیگر به انها بهایی نمیدهد و از زندگی و مزایای عالی محروم می شوند و چون هیچ کاری بلد نیستند معلوم نیست که با لو رفتن دروغ سلاح اتمی تکلیف انها چیست.

پس دانشمندان هسته ای امریکا نگران منافع خود و زندگی راحت و مفت خوریشان هستند نه نگران امنیت جهان.

چرا زمانی که کشورهایی مثل پاکستان ، افریقای جنوبی ، برزیل ، هندوستان ، چین ، کره شمالی ، اسراییل و... به دنبال ساخت سلاح به اصطلاح اتمی بودند نمایشنامه هایی مشابه برجام اجرا نمی شد.


چرا دانشمندان به اصطلاح اتمی روسیه مثل دانشمندان اتمی امریکا در مقابل ایران جبهه نمی گیرند و خیلی از انها هم در دهه 90 میلادی از کشور شوروی سابق فرار کردند و به کشورهای جهان سوم پناهنده شدند و در این کشور ها چکار می کنند.

در دهه 90 میلادی امپراطوری شوروی از هم پاشید و بنا به گزارش رسانه ها
بیش از صد هزار نفر از دانشمندان به اصطلاح اتمی این کشور به کشورهای
دیگر پناهنده شدند.
چرا دولتهای روسیه و امریکا مانع از فرارشان نشدند. اگر به معنای واقعی
سلاح هسته ای وجود داشت ،دولت امریکا از فرار این دانشمندان نگران می شد
و با هر هزینه ای که لازم می شد انها را نابود می کرد تا دشمنان امریکا
نتوانند به سلاح اتمی دست یابند.
اگر این موضوع هسته ای واقعیت داشته باشد باید کشورهایی که این دانشمندان
را جذب نمودند موفق به ساخت سلاح هسته ای و یا حداقل نیروگاه هسته ای می
شدند. 72 سال از انفجار اتمی ادعا شده می گذرد و در این مدت با توجه به
پیشرفت تکنولوژی و نرم افزارها باید طراحی و ساخت این نیروگاهها و سلاحها
اسانتر شده باشد و نیازی نباشد که سالها افراد جهان سومی در دانشگاه
موضوعات سنگین و خسته کننده را حفظ کنند و بعد از فارغ التحصیلی هیچ
توانایی عملی نداشته باشند و شغلی برایشان وجود نداشته باشد و برای لقمه
نانی به هر جایی که بشود التماس کنند و تحقیر شوند.
اگر سلاح هسته ای وجود داشت باید فقط عده کمی اسرار ساخت ان را بدانند نه
صدهزار نفر فقط فراری از روسیه باشند و چند برابر ان در کشورهای اروپایی
و امریکا و چین و هند و..... ول بگردند.

اگر قرار بود این موضوع فرار صد هزار دانشمند اتمی صحت داشته باشد

لزومی نداشت موضوع فرار انها به عرض همه دنیا برسد. می توانستند همانطور
که ده ها سال سکرت و محرمانه بود بی سروصدا انها را به کشورهای دیگر
منتقل کنند و کنترل رسانه ها هم که در دست خودشان است و لزومی نداشت در
رسانه ها جار و جنجال به پا کنند.

ضمنا" اگر ده ها هزار بمب اتمی ساخته شده ، پس به اندازه کافی تولید شده
و وجود صدها هزار دانشمند اتمی در سیستمهایشان چه ضرورتی دارد و ایا عقل
و منطق قبول می کند که دولتهای امریکا و اروپایی به صدها هزار نفری که
دیگر هیچ استفاده ای ندارند حقوق و مزایا و امکانات بدهند و کلی هم
هزینه صرف مسائل امنیتی انها شود. می دانید چه هزینه ای دارد. میدانید
اگر انها واقعا" دانشمند اتمی باشند بیکار بودن انها چه خطر بزرگی برای
جهان است .ممکن است به ذهنتان خطور کند که همه که بمب نمی سازند ،خیلی از
انها در نیروگاهها کار می کنند. جواب این است که برای کار در هر جایی فقط
کافیست تعدادمحدودی متخصص وجود داشته باشد و اکثریت افراد فقط اپراتور و
کارگر هستند که به صورت روتین و مشخص اموری را طبق برنامه انجام می دهند
و دانشمند اتمی نه انرژی و توان و نه اعصاب و حوصله امور کارگری را
دارد.حتی متخصصین (در هر اموری) تحمل حضور در کنار یکدیگر را ندارند و
سعی در حذف و نابودی یکدیگر دارند و این موضوع بسیار مهم است و همیشه
کارفرمایان برای کنترل متخصصین مشکلات زیادی دارند و با شیوه های
روانشناسی این موضوع را کنترل می کنند و در اکثر موارد با سرکوب و تحقیر
افراد عمل می کنند.
تصور کنید یک یا چند دانشمند اتمی ( در صورت وجود داشتن بمب اتم و واقعی بودن این دانشمندان ) تحقیر شوند و در صدد انتقامجویی برایند خودتان تصور کنید چه انتقام وحشتناکی خواهند گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد