همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

قذافی مرد!!!

در خبرها آمده بود که معمرقذافی به درک واصل شد!!! خوب به جهنم که مُرد!!! آنچه که بیش از هر چیز در این میان مهم است و 30سال است که کج دار و مریض پیگیر آن هستیم، سرنوشت شهروند ایرانی- لبنانی است که رهبری شیعیان لبنان را نیز به عهده داشت. آیت الله موسی صدر که در میان مردم به «امام موسی صدر» مشهور بود.

دو کشور ایران و لبنان در این 30سال پیگیر سرنوشت امام موسی صدر بودند، اما به اندازه کافی نبود. می توانستند در این 30 سال با فشار بین المللی بیشتری تکلیف را یکسره کنند، اما نشد!

اکنون قذافی به درک واصل شده، اما همچنان سرنوشت امام موسی صدر برای همه دوستداران و طرفدارانش مبهم و گنگ است. هر روز یک خبر تازه از لیبی درباره سرنوشت امام موسی صدر می رسد! یک روز امیدواریم که امام موسی صدر زنده باشد و روز دیگر ....

اکنون هم پایگاه های خبری دوباره خبر از شهادت یا درگذشت امام موسی صدر می دهند. (لینک خبر)

امیدواریم که دولت محترم جمهوری اسلامی و در صدر آن رئیس جمهور منتخب مردم، دکتر احمدی نژاد، پیگیر این ماجرا شوند تا تکلیف همه دوستان و طرفداران امام موسی صدر هر چه زودتر روشن شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کودک دل شکسته یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.reality-shia.blogfa.com

سلام
با تشکر از شرکت شما در طرح احیای غدیر خم
خطابه غدیر و مطالب متنوع برای دانلود در وبلاگ قرار داده شده است تا شما عزیزان آن را دانلود کنید و در وبلاگ خود قرار دهید .
ان شالله این کار شیعیان مرهمی باشد بر زخم پهلوی حضرت زهرا (س) .
منتظر شما هستیم
خادمان وبلاگ غدیر خم 1432
http://ghadirekhom1432.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد