همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

درود بر غیرت ایرانی

بالاخره نیروگاه اتمی بوشهر با مقاومت دلیرانه دولت و حکومت جمهوری اسلامی و پشتیبانی مثال زدنی ملت سرافراز ایران راه اندازی شد. بر غیرت تک تک ایرانیان که در این ماجرا از دولت حمایت نمودند، درود می فرستیم و به ملت شریف ایران تبریک می گوییم.

ساعاتی پیش شبکه VOA وابسته به سازمان CIA آمریکا، تحلیل خود را با حضور کارشناسان خودفروخته به نمایش گذاشت؛ اما اولا نتوانست خشم خود را از این که نیروگاه اتمی بوشهر راه افتاده است، پنهان کند؛ ثانیاً تلویحاً اعتراف نمود که مردم ایران از اینکه نیروگاه اتمی بوشهر راه افتاده است و تا پایان سال، انشاالله برق اتمی را وارد چرخه اقتصادی می کند، خوشحالند؛ ثالثاً تمام تلاش خود را در این راه گذاشت که نشان دهد که این نیروگاه مطمئناً در آینده به عنوان ابزار نظامی مورد اسفاده قرار خواهد گرفت؛ رابعاً خطر حمله به نیروگاه اتمی بوشهر را هم به طور رسمی رد نمود و عنوان کرد که دیگر قدرت حمله به این نیروگاه وجود ندارد، چرا که حمله به نیروگاه اتمی بوشهر، نه تنها جنوب نشینان ایران را در خطر تشعشع اتمی قرار خواهد داد، بلکه موجب خواهد شد که تمامی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج همیشه فارس نیز در تیررس این خطر قرار گیرند؛ بنابراین تهدید به طور رسمی از نیروگاه اتمی بوشهر، برداشته شد. خامساً این شبکه سعی داشت ای پیروزی را لوث نماید و نشان دهد که آمریکا خود برای اتمی شدن نیروگاه بوشهر، چراغ سبز نشان داده است!!!!!!!

اما با این اوصاف چند موضوع می ماند که باید در مورد آن توضیحاتی داده شود.

اول آنکه این شبکه وابسته به CIA هنوز نمی داند که مردم ایران از به دست آوردن سلاح اتمی خوشحال خواهند شد. چرا که در این صورت ایران اسلامی و عزیز ما در آرامش ابدی خواهد بود و این تهدیدات گذرا، دیگر نمی تواند معنایی پیدا کند. هر چند هم اکنون نیز هیچ معنایی ندارد، اما دولتمران غربی برای فریب ملتهای خود، از آن به عنوان ابزاری استفاده می کنند.

از سویی این ماجرا نشان داد که همیشه مقاومت ملتها در مقابل استبداد و استعمار جهانی مثبت خواهد بود. می توان در این ماجرا این موضوع را یافت که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی نهایی در طول 8 سال دفاع مقدس که در آن برنامه ریزیهایی برای سرنگونی حکومت مردمی ایران اسلامی صورت گرفته بود و مردم ایران با تکیه به خداوند متعال و توسل به معصومین علیهم السلام و پشتوانه مردمی با کمترین امکانات جنگی در برابر همه دنیای غرب ایستادگی کرد، اکنون ملت بزرگ ایران سومین پیروزی را جشن خواهد گرفت. چیزی که با اراده آهنین ملتی مسلمان به دست آمده است. جشنی که نشان خواهد داد ملتی که به خدای خود و اراده خود تکیه کند، تمام جهان را به زانو در خواهد آورد.

در نگاه آخر اینکه همانطور که گفته شد، شبکه VOA تلاش داشت که عنوان کند که مماشات کاخ سفید باعث اتمی شدن نیروگاه بوشهر شد!!!! اما هیچگاه توضیح نداد که این مماشات چرا در تحریم ها وجود نداشت و چرا از ابتدا اینگونه برخورد نشد؟! آیا این مماشات در اصل همان شکستی نیست که دولت آمریکا سعی در لاپوشانی آن دارد؟!!!! شکی نیست که دولت آمریکا مجدداً و پس شکستهای چندباره، ناچار شده است چهره ی کثیف خود را تطهیر کند.

اما موضوع اصلی آن است که اگر ملت بزرگ ایران همچنان حمایتهای خود را از دولت جمهوری اسلامی ادامه دهد، مطمئناً پیشرفتهای چشمگیرتری نسبت به گذشته خواهیم داشت. از این ماجرا آموختیم که تمام فتنه ها برای نه فقط براندازی حکومت مردمی است، که برای سرکوب اراده آهنین ماست!

مسلم بدانید که انرژی هسته ای در پیشرفت اقتصادی ایران در زمینه های مختلف، از جمله برق، پزشکی، کشاورزی و .... تأثیر فراوانی خواهد داشت. بنابراین از این لحظه، تهدیدات دشمن و سختگیری آنها بیشتر خواهد شد.هر چند این تهدیدات به پشیزی نمی ارزد، اما باید از این زمان به بعد مقاومتر و استوارتر باقی بمانیم تا به همه ملتهای آزاده جهان بیاموزیم که این سلاح نیست که پیروز خواهد شد، بلکه اراده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
fatemehsheikholeslami جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام، بهترین عیدی امسال دستور مقام معظم رهبری مبنی بر امضای توافق نهایی است. سال یکهزار و سیصد و توافق مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد