همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور
همنوایی

همنوایی

وبلاگ شخصی رضا بلبل پور

دروغ شاخدار آجرلو

حتما خبر دارید که علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استیل آذین، توسط آجرلو مدیرعامل باشگاه استیل آذین از این باشگاه اخراج شد! دلیل آن هم، آنطور که اطلاعیه باشگاه اعلام کرده، روزه خواری و فحاشی بوده است.

برخی از نمایندگان مجلس و شوراهای مختلف این ور و آن ور هم که عقده ی مطرح شدن دارند، از این دروغ شاخدار!! آجرلو استقبال کرده اند و همانطور که آجرلو خود را معرفی کرده بود، او را انسانی مذهبی و خداجو معرفی کردند و عمل او را اقدامی پسندیده دانستند!!! -نمیدانم چرا این کلمه خداجو مرا یاد موسوی انداخت!!-

اما ذکر چند نکته در اینجا خالی از لطف نیست!

اول اینکه جناب آجرلو خود را انسانی متدین و مذهبی معرفی کردند! والله تا حالا به یاد ندارم که هیچ بقالی گفته باشد که ماست من ترش است! از جمله همین آقای آجرلو!

دوم اینکه این بازی اخراج به دلایل مذهبی که نوعی سوءاستفاده از نام مقدس اسلام و خراب کردن این دین مبین است، دیگر قدیمی شده و جواب نمی دهد! مگر اینکه چند سایت اصولگرانما مثل جهان نیوز برای خراب کردن وجهه ی دولت و  نشان دادن اصالت مذهبی خود، مثل طوطیان بی مغز هندی آن را تکرار کنند.

سوم آنکه وقتی می گویم دروغ شاخدار،‌ بخاطر این است که علی کریمی در قبل از بازی با استقلال به قول آجرلو و اطرافیانش، روزه خواری و فحاشی می کند و بعد از اتمام بازی با استقلال از باشگاه استیل آذین اخراج می شود!!!! لطفاً یکی پیدا کند پرتقال فروش را!!! در این میان همه مردم مطمئن هستند که مصاحبه های علی کریمی در قبل و بعد از بازی با استقلال هیچ تأثیری بر این اخراج ندارد!!!!!! آخر همه مردم از نظر آجرلو و سایت های همفکر و جانماز آبکش، ابله ی بیش نیستند!!!

آقای آجرلو! تمام کنید این سیرک مسخره تان را! همه می دانیم و می دانید که اخراج علی کریمی به دلیل مصاحبه علیه شما بوده است. اگر همان روز اول صداقت داشتید و می گفتید که دلیل اخراج کریمی از باشگاه استیل آذین، مصاحبه علیه مدیران بود، هیچ کس این خرده را به شما نمی گرفت که چرا کریمی را اخراج کردید! چرا که کریمی در جایگاهی نیست که علیه مدیریت باشگاه یعنی شما مصاحبه کند! و اگر هم اعتراض دارد، می تواند باشگاه را ترک کند!

اما شما با نظر به اینکه قصد داشتید که با یک تیر، دو هدف را بزنید، با بازی دادن مردم، او را اخراج کردید.

اینکه کریمی روزه نمی گیرد، اولا به خودش ربط دارد! ثانیا شما به دلیل روزه خواری باید تقریباً یک دوم استیل آذین را از این تیم اخراج کنید. در این رابطه به مصاحبه های بازیکنانتان درباره روزه خواری بازیکنان توجه کنید.

جناب آجرلو! بنابراین بیش از این نمی گویم و از شما تقاضا دارم که یا صداقت داشته باشید و با آبروی یک انسان بازی نکنید و یا اینکه از مسئولیت دور شوید که هم دنیای شما را و هم آخرتتان را نابود خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد